رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری پدر و پسر قاچاقچی در عملیات مشترک با پلیس "استان یزد" خبر داد و گفت: از خودروی متهمان ۳۹ کیلو حشیش کشف شد.
کد خبر: ۱۲۷۶۴۳۷

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهارکرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به استان مشهد منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: با تکمیل رصدهای اطلاعاتی مشخص شد که متهم با استفاده از یک دستگاه خودرو تریلر تحت پوشش باربری با همکاری پسرش به استان جنوبی کشور مراجعه و مقادیری حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است و قصد دارد بعد از گذشتن از استان یزد به استان مشهد منتقل کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، گفت: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات پایگاه یازدهم این پلیس به استان یزد اعزام شدند.

حسنوند افزود: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد خودروی متهمان در محور مواصلاتی به استان یزد - مشهد مشاهده و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت های ویژه در عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از داخل این خودرو ۳۹ کیلوگرم حشیش کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، سوداگران مرگ در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها