دفتر اطلاع‌رسانی حجت‎‌الاسلام انصاریان در اطلاعیه‌ای گفت: با عنایت الهی و دعای مؤمنین، روند درمانی مناسب و حال عمومی استاد رو به بهبود است.
کد خبر: ۱۲۷۶۰۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، 22 شهریور بود که خبر ابتلای حجت‌الاسلام حسین انصاریان استاد اخلاق و مفسّر قرآن کریم به بیماری کرونا منتشر شد و تا امروز بازتاب‌‌های بسیاری در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی داشته است.
 
کانال‌های اطلاع‌رسانی این استاد اخلاق در فضاهای مجازی نیز در پی این اتفاق، اطلاعیه‌ای به این صورت منتشر کرد: «به اطلاع عموم مؤمنین می‌رساند بعد از بررسی وضعیت جسمی استاد انصاریان توسط پزشکان که دیروز با ضعف و مشکل تنفس مواجه شده بود، تست کرونا مثبت و با توجه به تشخیص پزشکان محترم به بیمارستان منتقل شد.
 
اما امروز و پس از گذشت دو روز از بستری شدن این استاد اخلاق، شایعاتی در گوشه و کنار کشور دربارۀ روند درمانی او مطرح می‌شد. دقایقی پیش دفتر ایشان در اطلاعیه‌ای اینطور نوشت:
 
با توجه به پیگیری‌های مکرر دوستداران اهل‌بیت نسبت وضعیت حال استاد انصاریان به اطلاع می‌رساند با عنایت الهی و دعای مؤمنین، روند درمانی مناسب و حال عمومی استاد رو به بهبود است.
 
جهت شفای همه بیماران به ویژه استاد عزیزمان دعا و توسل به ساحت مقدس حضرت ارباب اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را تمنا داریم. محبت فرموده قرائت سوره حمد و زیارت عاشورا را فراموش نفرمایید.»
 
آخرین وضعیت سلامتی حجت‌الاسلام انصاریان در بیمارستان + عکس
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۱
وحید شمس ابادی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
۰
۰
خدایا همه بیماران راشفا عنایت بفرما ریشه این بیماری رو از سر ملت جهان ریشه کن کن انشالله

نیازمندی ها