مسن ترین بازیکن لیگ برتر والیبال ایران در گفت و گو با جام جم آنلاین:

هیچکس به فکر دیگری نیست، برای همین کرونا می گیریم / فرهنگ رعایت کردن نداریم

مردی که انگیزه و اشتیاقش برای ستاره بودن حالا حالاها تمام نمی شود این روزها عصبانی است. عصبانی از اینکه یک آدم « بی فکر و بی فرهنگ» باعث شده تا او به کرونا مبتلا شود.
کد خبر: ۱۲۷۲۴۸۱

به گزارش جام جم آنلاین ، امیر حسینی همین چند هفته پیش 46 ساله شد. مردی که ستاره بود و هنوز هم ستاره هست اشتیاق زیادی برای شروع فصل جدید لیگ برتر والیبال ایران دارد و قرار است در ترکیب تیم نارنجی پوشان سایپا همچنان مسن ترین بازیکن این لیگ باشد و البته مسن ترین ستاره. اما او نمی تواند ناراحتی اش را پنهان کند. حسینی نزدیک به یک ماه است تنها زندگی می کند، در خانه حبس است و حتی در را باز نمی کند تا صورت همسرش را که برای او غذا آورده ببیند. همسرش غذا را پشت در می گذارد و حتی اگر اصرار هم کند حسینی در را به روی او باز نمی کند. این والیبالیست مدت زمان طولانی هم است که فرزندانش را هم ندیده. او مبتلا به کرونا شده، بیماری سرسختی که او را به شدت نگران کرده بود.

او که هنوز شدید سرفه می کند در گفت و گو با جام جم آنلاین عنوان کرد: هنوز در قرنطینه هستم. چند روز پیش تست کرونا دادم و باز هم مثبت اعلام شد. نزدیک به 24 روز است در خانه هستم اما هنوز بهبودی کامل را به دست نیاورده ام. به شدت رعایت می کنم و حتی برای خرید هم بیرون نمی روم.

حسینی در ادامه گفت: بعد از اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور به طور رسمی اعلام شد من به شدت همه چیز را رعایت کردم. حتی برای خرید هم از خانه خارج نمی شدم. اگر هم مجبور به بیرون رفتم می شدم ماسک می زدم و دستکش به دست می کردم. به شدت همه چیز را رعایت می کردم تا مبتلا شوم اما متاسفانه در نهایت مبتلا شدم.

این بازیکن تیم والیبال سایپای تهران در پاسخ به این پرسش که چگونه مبتلا به ویروس کرونا شده است افزود: باور کنید هنوز نمی دانم چطور مبتلا به کرونا شده ام. در باشگاه سایپا 6 نفر از جمله من و آقای مصطفی کارخانه (سرمربی تیم) مبتلا به کرونا شدیم. هنوز نمی دانیم چه کسی و چگونه این ویروس را به باشگاه آورد و ما چگونه مبتلا شدیم.

امیر حسینی در حالی که ناراحتی در صدایش موج می زند ادامه داد: متاسفانه هیچکس به فکر دیگری نیست. اگر همه به فکر دیگران باشند شیوع ویروس کرونا در کشور به شدت نزول می کند. در صورتی که همه مسائل و پروتکل های بهداشتی رعایت شود نرخ شیوع به پایین ترین حد ممکن می رسد. اما کسی به دیگران فکر نمی کند و برای همین یکی مثل من مبتلا به کرونا می شود.

این بازیکن با تجربه والیبال ایران اذعان داشت: شما وقتی از خانه خارج و مثلا سوار تاکسی می شوید نمی دانید بغل دستی شما کرونا دارد یا نه. این اتفاقات هزاران بار در طول روز می افتد و افراد بی مبالات زیادی بیماری کرونای خود را از دیگران پنهان می کنند و یا اینکه هیچ یک از پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند. متاسفانه ما فرهنگ رعایت کردن در این مملکت نداریم.

وی تاکید کرد: من نمی دانم برخی چطور دلشان می آید که چیزی را رعایت نکنند. زمانی که تست کرونای من مثبت اعلام شد چند ماسک روی هم زدم و با رعایت تمامی جوانب به بیمارستان رفتم. همان جا هم با صدای بلند گفتم کرونا دارم و به من نزدیک نشوید. ما نباید کاری کنیم که مدیون بقیه شویم.

حسینی با بیان اینکه در خلال ابتلا به کرونا هر دو ریه اش درگیر این ویروس شد،  گفت: نزدیک به یک ماه است بچه هایم را ندیده ام. زمانی که تست من مثبت اعلام شد بلافاصله همسر و فرزندانم را به خانه خواهر همسرم فرستادم. دلم برای آنها تنگ شده اما به هیچ عنوان نمی خواهم در این شرایط کسی را به خطر بیندازم. هر روز همسرم به خانه می آید، غذا را پشت در می گذارد و می رود. حتی در را باز نمی کنم.

امیر حسینی در پایان گفت: چند روز دیگر مجددا تست می دهم و امیدوارم اینبار منفی باشد. می خواهم بعد از بهبودی کامل به تمرینات تیمم برگردم. چند روز پیش 46 ساله شدم اما اصلا باور نمی کنم بالای 40 سال داشته باشم. سن برای من یک عدد است و تا حالا به این فکر نکرده ام که چند ساله ام و نباید در این والیبال باشم. می خواهم این فصل برای تیمم یکی از برترین بازیکنان باشم. البته قبل از آن باید کرونا را به طور کامل پشت سر بگذارم.

هیلدا حسینی خواه / جام جم آنلاین 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها