در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل در کمتر از یک ساعت بیش از ۲۳ هزار واحد افت کرد تا به زیر کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی سقوط کند.
کد خبر: ۱۲۷۱۹۹۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، در جریان معاملات اول وقت امروز بازار سهام شاخص کل بورس با سقوطی ۲۳ هزار واحدی در کمتر از یک ساعت ضمن سقوط به زیر کانال یک میلیون و ۹۰۰ هزار واحدی به روند نزولی روز گذشته خود ادامه داد. این در حالی بود که در ابتدای معاملات امروز کمی جو حاکم بر نمادها مثبت‌تر بود اما با گذشت زمان، فشار عرضه در بسیاری از نمادها افزایش یافت و صف‌های فروشی که در بازگشایی برچیده شده بودند مجددا تشکیل شده‌اند.
 
در میان نمادهای بورسی اگر چه شتران و حکشتی با معامله در محدوده مثبت و نزدیک به صف خرید به ترتیب ۱۶۰۰ و ۱۴۰۰ واحد تاثیر مثبت بر شاخص داشتند اما منفی بودن فارس، فولاد و تاپیکو منجر به قرمز شدن شاخص کل شده است.
 
در یک ساعت ابتدایی معاملات بورس بیش از ۶۰۰ هزار معامله انجام شده که طی آن ۲ میلیارد و ۳۷۲ میلیون سهم با ارزشی بالغ بر ۵۱ هزار میلیارد ریال دادوستد شده است. در این مدت ارزش معاملات فرابورس نیز از مرز ۲۵ هزار میلیارد ریال عبور کرده که سه نماد صبا، شگویا و ذوب تاثیرگذارترین نمادها در این بازار بوده‌اند.
 
معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که امروز عرضه‌اولیه آبادا در حال انجام است. همچنین از امروز کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات اعمال می‌شود که این موضوع نیز احتمالا تاثیر مثبتی در تعداد معاملات خواهد گذاشت.
 
در جریان یک ساعت نخست معاملات اگرچه فشار عرضه در اکثر گروه‌های صنعتی مشاهده می‌شود اما گروه خودرویی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داده و اگر چه نمادهای خگستر و خپارس با صف خرید همراه هستند اما نماد خزامیا صف فروش میلیونی تشکیل داده است. در گروه فراورده‌های نفتی نیز شتران صف خرید و شسپا صف فروش دارد.
 
بورس در حالی امروز یک ساعت ابتدایی خود را پشت سر می‌گذارد که روز گذشته نیز شاخص کل با افتی ۸ هزار واحدی همراه شده بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها