خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) روز شنبه گزارش داد در جریان بررسی های انجام شده از سوی یگان های مهندسی ارتش سوریه از مناطق آزاد شده جنوب این کشور مقادیر زیادی سلاح ها و مهمات و مواد منفجره ساخت کشورهای غربی و مواد مخدر کشف شد.
کد خبر: ۱۲۶۹۳۰۸

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، بر پایه این گزارش در بین سلاح های کشف شده موشک های ضد زره و تانک، تیربار دوشکا و کالیبر ۲۳ و سلاح های دوربین دار به همراه وسایل ارتباطی و بی سیم وجود دارد که در تونل هایی در اطراف دمشق پایتخت و مناطق جنوبی سوریه کشف شده است.

مناطق اشغالی سوریه در استان های جنوبی این کشور شامل درعا و قنیطره در تابستان سال ۱۳۹۷ طی عملیاتی از سوی ارتش سوریه آزاد شد و تروریست های مستقر در این مناطق یا به فلسطین اشغالی فرار کرده، کشته و یا بر اساس توافق انجام شده با وساطت روسیه به استان ادلب در شمال سوریه منتقل شدند.

استان درعا در جنوب سوریه از سال ۱۳۸۹ شاهد ناارامی بود که برخی از کشورهای غربی و عربی در کنار رژیم صهیونیستی با استفاده از این فرصت اقدام به بحران سازی در سوریه کردند.

پیش از این نیز در چند نوبت مقادیر زیادی سلاح و مهمات به همراه مواد مخدر در انبارهای مخفی تروریست ها در استان های جنوبی سوریه کشف شده بود.

مواد مخدر در اختیار تروریست ها با هدف درآمد زایی از طریق قاچاق آن و یا مصرف تروریست ها برای فعالیت شبانه روزی آنان مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش آثار باستانی سوریه در مناطق اشغالی تحت اشراف تروریست ها و نفت مناطق شرقی سوریه از دیگر راه های کسب درآمد تروریست ها در کنار کمک های مالی برخی کشورهای غربی و عربی است.

 

کشف سلاح های غربی و مواد مخدر از تروریست ها در سوریه (+عکس)

 

کشف سلاح های غربی و مواد مخدر از تروریست ها در سوریه (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها