بارسلونا بازگشت موفقیت آمیزی به لالیگا بعد از دوران کرونا داشت.
کد خبر: ۱۲۶۸۸۷۴

به گزارش جام جم آنلاین ،بارسلونا با برتری 4  بر صفر در خانه مقابل مایورکا در بازی هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) به صدرنشینی‌اش در جدول این رقابت‌ها ادامه داد.

بارسا توسط ویدال در دقیقه 2 و برات‌ویت در دقیقه 37 به گل رسید و نیمه اول را با برتری به پایان رساند. حسن ختام درخشش میهمان هم گل‌های آلبا در دقیقه 79 و مسی در دقیقه 3+90  بود. بارسلونا با این پیروزی 61 امتیازی شد و حداقل تا هفته آینده  لالیگا به صدرنشینی‌اش ادامه داد.نکته جالب بازی، اثرگذاری مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا بود که پاس گل‌های دوم و سوم تیمش را ارسال کرد و چهارمین گل بارسلونا را هم زد.

***

 بایرن‌مونیخ با برتری خانگی 2 - یک مقابل بوروسیامونشن‌گلادباخ در آخرین بازی شب اول از هفته سی و یکم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان در آستانه هشتمین قهرمانی متوالی در لیگ داخلی قرار گرفت.

 در این بازی بدون تماشاگر «آلیانتس آره‌نا»، میزبان توسط زیرکزی در دقیقه 26 و گورتسکا در دقیقه 86 به گل رسید و پاوار در دقیقه 57 به اشتباه دروازه تیمش را گشود و تنها گل گلادباخ را به ثبت رساند. بایرن با این برد 73 امتیازی شد و در فاصله 7 امتیازی با دورتموند رده دومی تنها به یک پیروزی در 3 بازی آینده برای قطعی کردن هشتمین قهرمانی متوالی در بوندس‌لیگا نیاز دارد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها