رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال کشورمان:

حذف داوران پشت دروازه در لیگ برتر / قانون 5 تعویض اجرا می‌شود

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: تیم‌ها می‌توانند در سه فرصت تعویضی در بازی مجموعا 5 تعویض را طبق اطلاعیه‌ های آموزشی فیفا انجام دهند.
کد خبر: ۱۲۶۸۷۱۰

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا سهرابی درباره نشست برگزار شده با دبیرکل فدراسیون عنوان کرد: با توجه به نشست امروز مقرر شد از تمام داوران و ناظران فعال در لیگ کشور با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های استانی تست‌های کرونا گرفته شود. در همین راستا هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم در این زمینه با همکاری کمیته پزشکی فدراسیون و ایفمارک صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه بیان کرد: تیم‌ها می‌توانند در سه فرصت تعویضی از بازی مجموعا 5 تعویض را طبق اطلاعیه‌ های آموزشی فیفا انجام دهند. همچنین با توجه به شرایط حال حاضر و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داوران پشت دروازه در مسابقات لیگ برتر را حذف کردیم.

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: به منظور هماهنگی و آمادگی بیشتر داوران مقرر شد یک دوره آمادگی پیش از شروع مسابقات لیگ به جهت تاکید و رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود که در این کلاس یک روزه سطح آمادگی جسمانی داوران نیز سنجیده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها