معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد؛

کشف ۶۴۹ موتورسیکلت احتکار شده در حوالی میدان گمرک

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف ۶۴۹ دستگاه موتورسیکلت ایرانی و خارجی از ۳ پارکینگ در حوالی میدان گمرک، به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۸۵۴۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ نادر مرادی گفت: روز گذشته اخباری در خصوص دپو تعداد زیادی موتورسیکلت در سه پارکینگ در حوالی میدان گمرک دریافت کردیم که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این موتور سیکلت ها از سال ۹۵ تا کنون در این پارکینگ‌ها نگهداری شده اند تا در زمان و فرصت مناسبی با چند برابر قیمت معمولی روانه بازار شوند.

وی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، بیان کرد: روز گذشته هجدهم خرداد ماه تیم‌هایی از مأموران این پلیس به آدرس‌های اعلامی اعزام و پس از بازرسی از هر سه پارکینگ در مجموع ۶۴۹ دستگاه انواع موتورسیکلت ایرانی و خارجی کشف شد.

سرهنگ مرادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت های کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران در پایان خاطر نشان کرد: پلیس همراه حامی منافع مردم بوده و با کسانی که بخواهند از شرایط موجود سو استفاده کنند برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها