فعالیت در بورس سهام به محض اینکه زنگ بسته شدن زده میشود بسته و متوقف نمی شود. قبل و بعد از دوره عادی، سهام هنوز تغییر می کنند. معامله گران با تجربه معاملات آتی را که دارای پتانسیل سود چشمگیر هستند خریداری و فروش میکنند.
کد خبر: ۱۲۶۶۲۱۹

شروع تجارت در این ساعات الزامی نیست. با این حال ، فرصت هایی وجود دارد که بسیاری از معامله گران نمی خواهند از دست بدهند. اگر به تجارت روزانه عادت کرده اید ، زودتر شروع کنید. در اینجا مروری بر مزایا و اشکالات به ترتیب شده است.

چگونه می توان معاملات آینده بازار را از قبل را بررسی کرد

هنگامی که تجارت هرگز متوقف نمی شود

برای معاملات آتی، مبادله بصورت شبانه روزی انجام می شود. طبیعتاً بیشترین حجم در طی ساعات عادی معامله می شود. هنگامی که صرافی ها در نیویورک و لندن باز است ، موسسات بزرگ تجارت خود را انجام می دهند.

حجم و حرکت نزدیک به زمان باز شدن جمع می شوند. این ساعت 9:30 EST (زمان استاندارد) است. به عنوان مثال، E-mini S&P 500 را در نظر بگیرید.

حجم آن قبل از ساعت رسمی شروع می شود - به طور متوسط در حدود ساعت 8:30. در یک ساعت ، حجم آن از قبل شروع به رشد می کند. معمولاً این روند برای چند ساعت بعدی ادامه می یابد. این حالت شروع اولیه را توضیح می دهد:

موقعیت های پیش از بازار به شما امکان می دهد تغییرات در بازار آزاد را پیش بینی کنید.

رقبای کمتری برای بدست آوردن معاملات وجود دارند.

با این حال ، کاربران کارگزاری آنلاین فارکس نیز باید از روند نزولی آگاه باشند.

آیا چیزی نصیب معامله گر خواهد شد ؟

این رویکرد دارای جلوه های ویژه ای است - حجم متوسط معاملات ممکن است برای شما یک فرصت امیدوارکننده را مشخص کند اما شما قادر به استفاده از آن نیستید. دلیل این امر این است که حجم آن می تواند ناکافی باشد. اما با این وجود ، حداقل ممکن است چند فرصت از 8:30 تا 9:30 صبح مشاهده شود. بنابراین ، اگر شما یک معامله گر روزانه هستید که در ساعات کار فعال هستید ، اتخاذ پیش فروش بازار یک حرکت معقول برای شما میباشد .

چه چیزی را باید مد نظر داشته باشید

بررسی تقویم اقتصادی را به یک عادت روزانه تبدیل کنید. این کار را هر روز انجام دهید ، زیرا داده های ارزشمند در ساعات اولیه منتشر می شوند. مواضع خود را تحت انتشار اخبار بزرگ در یک مدت زمان مشخص قرار دهید. در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

حداقل یک دقیقه قبل از شروع بازار از همه مواضع خود خارج شوید.  ۵ دقیقه قبل از انتشار از باز کردن موارد جدید خودداری کنید. هنگامی که اطلاعات عمومی می شود ، بازارها واکنش نشان می دهند. در نتیجه شکاف قیمت پدیدار می شود و مدیریت ریسک از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.

یکی دیگر از خصوصیات , دامنه اثر است. از آنجا که حجم نسبتاً متوسط است ، تأثیر در مقایسه با ساعات معمولی بسیار قوی تر است. قبل از شروع هرگونه فعالیت ، راه اندازی تجارت معتبر را بررسی کنید.

از چه روش های معاملاتی استفاده کنید

نیازی به اصلاح رفتار معاملاتی منظم شما نیست. همان تکنیکی که در ساعات عادی برای شما کار می کند می تواند به همان اندازه موثر باشد. با این حال ، درک چند هشدار مهم است.

در مرحله اول ، به عنوان پیش بینی کننده فعالیت بعدی به پیش بازار اعتماد نکنید. در واقع ممکن است برداشت شما فریب دهنده باشد. در اینجا آمده است که چگونه ممکن است قضاوت شما را مختل کند.

اگر معاملات آتی که روی آنها تمرکز می کنید در پیش بازار قرار گیرند ، ممکن است احساس بدبینی کنید. با این حال ، هیچ تضمینی وجود ندارد که نتیجه معکوس بلافاصله پس از باز شدن مشاهده نشود. یک محرک تازه ممکن است قیمت ها را بالا ببرد. به همین ترتیب ، سهام افزایش یافته در پیش بازار ممکن است پس از آن متوقف یا رشد خود را ادامه دهند.

چگونه می توان معاملات آینده بازار را از قبل را بررسی کرد

نگه داشتن موقعیت از طریق گسترش

در مورد اینکه آیا مواضع باید از طریق باز برگزار شود ، نظرات متناقضی وجود دارد. برخی از کارشناسان به شما هشدار می دهند که معاملات را قبل از ساعت نهایی کنید. دیگران این را بدون منطق و نادرست می نامند. در اینجا دو روش متداول ارائه شده است.

در مرحله اول ، می توانید معاملات خود را از طریق خطرات پرچین محافظت کنید. این شامل قرار دادن ضرر و هدف است. تا زمانی که هر یک از این موارد فعال نشود ، از اقدام خودداری کنید. شاخص ها به احتمال زیاد به مانند هر موقعیت دیگر مورد اصابت قرار می گیرند. از دست دادن توقف بسیار نزدیک ممکن است مطلوب نباشد. در صورت افزایش چشمگیر ، سریعاً تحریک می شود.

رویکرد دوم به صورت دقیق تر به پایان رسیده است. کلیه معاملات باز قبل از ساعت ۹.۳۰ دقیقه  باید از ساعت 9:29 خارج شوند. فاصله زمانی یک دقیقه ای کافی است که خطر را به حداقل برساند. همین منطق توسط معامله گران مواضع قبل از انتشار داده ها دنبال می شود.

چه چیزی را باید انتخاب کنید؟

هیچ دستورالعمل جهانی وجود ندارد. هر دو روش را امتحان کنید و ببینید کدام یک برای شما مناسب است. سودهای برداشت شده در ساعات اولیه را رعایت کنید. مواضع بسته شده قبل از باز شدن و از طریق آن را مقایسه کنید.

یک رویکرد درست نیاز به تفکر و زمان و صبر دارد. با این حال ، ممکن است اهمیت جمع آوری داده ها نادیده گرفته شود.این امر نتیجه گیری شما را تضمین می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها