رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر در محور قم به تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۴۷۹۸

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط دو نفر از سوداگران مرگ، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و مورد بررسی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.

وی افزود: با رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهمان پس از تهیه مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور، قصد انتقال آن به تهران را دارند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از شناسایی محور تردد متهمان با دریافت نیابت قضایی تیمی از ماموران پلیس به محور‌های مواصلاتی پایتخت اعزام شدند که در نهایت پس از گشت زنی چند ساعته موفق به رویت خودروی متهمان در محور قم به تهران شدند.

وی افزود: پس از رویت خودروی متهمان، ماموران با دستور ایست سعی در متوقف کردن خودروی مورد نظر داشتند که قاچاقچیان بی تفاوت به فرمان پلیس اقدام به فرار کردند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب، در یک عملیات تعقیب و گریز پس از شلیک چند گلوله هوایی، ماموران موفق شدند با پنچرکردن لاستیک خودرو مورد نظر، متهمان را دستگیر کنند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی متهمان مقدار ۳۶۸ کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب اظهار کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل شدند و پرونده نیزبرای بررسی بیشتر به مرجع قضایی ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها