رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج

سقوط خودرو BMW X۴ در رودخانه کرج

معاون اجتماعی پلیس راهور از فرهنگ رانندگی موتورسواران انتقاد کرد و گفت: تعداد قابل توجهی از کشته‌شدگان حوادث ترافیکی را موتورسواران تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۲۶۳۴۳۴

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه خبری پلیس راهور، سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به تصادف خونین دو دستگاه موتورسیکلت در شهر لار که روز گذشته اتفاق افتاد، افزود: مقارن ساعت 20 روز گذشته دو دستگاه موتور سیکلت در سطح شهر لار با یکدیگر برخورد و در نتیجه آن 2 نفر کشته و یک نفر مجروح شد.

وی در تشریح علت این تصادف گفت: مقصر تصادف راکب یکی از موتورسیکلت‌ها بوده است که به علت تغییر مسیر ناگهانی موجب شکل گیری این سانحه شد.

جهانی با انتقاد از فرهنگ رانندگی موتورسواران افزود: متاسفانه راکبین موتورسیکلت هنگام تردد در معابر خود را مجاز به ورود حریم سایر رانندگان می‌دانند.

معاون اجتماعی پلیس راهور، گفت: موتورسواران فاصله جانبی و طولی را از خودروها و سایر موتورسیکلت‌ها رعایت نکرده و با ورود به حریم سایر رانندگان، جان خود و دیگران را به خطر می اندازند.

جهانی افزود: این قبیل رانندگان چنانچه با ورود به حریم سایرین منجر به شکل گیری تصادف شوند، مقصر قلمداد شده و موظف به جبران خسارات مالی و جانی زیاندیدگان خواهند بود.

به گفته وی، رانندگان موتورسیکلت ها مکلفند بین خطوط و پشت سر وسایل نقلیه حرکت کرده و با رعایت فاصله طولی و عرضی از ورود به حریم سایرین خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها