کد خبر: ۱۲۶۲۳۸۲

سئو سایت یک اصطلاح تخصصی در حوزه طراحی و آماده سازی سایت است که از مخفف سه کلمه Search   Engine Optimization  برگرفته شده است.

این نشان می‌دهد که اصطلاح سئو و بهینه سازی وب سایت باید برای موتورهای جستجو و بر مبنای استاندارد آنها انجام شود.

افزایش رتبه سئو سایت خود را به ایران سایت بسپارید

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت شامل بسیاری از مهارت ها و رشته های مختلف در تولید و نگهداری وب سایت ها می باشد که زمینه های مختلف طراحی وب شامل طراحی گرافیک وب است. وب سایت‌ها انواع مختلفی دارند.

ممکن است هدف یک فرد از طراحی سایت با هدف فرد دیگر از زمین تا آسمان تفاوت داشته باشد. امروزه تقریبا برای هر هدفی یک سایت طراحی می‌شود تا به عنوان پایگاه اطلاع رسانی یا فروش یا هر منظور دیگری مورد استفاده قرار بگیرد.

پشتیبانی سایت

در فرایند طراحی وب سایت یکی از فاکتور های مهم پشتیبانی سایت است در واقع پشتیبانی سایت باعث بهبود و حفظ سئوی وب سایت و جلب رضایت کاربرانتان و افزایش فروش شما می شود . می توان گفت بعد از طراحی سایت مهم ترین کار پشتیبانی وب سایت است. داشتن یک پشتیبانی خوب و صحیح موفقیت وب سایت شما را تضمین می کند.

بطور کلی پشتیبانی سایت به دو روش انجام می شود:

  1. پشتیبانی فنی سایت
  2. پشتیبانی محتوایی سایت

تمامی مشکلات فنی سایت مانند رفع اشکالات وب سایت ، بروزسانی فنی و امنیتی وب سایت در دسته پشتیبانی فنی سایت قرار می گیرند و تمامی مسائل محتوایی سایت مانند ایجاد مطالب و مقالات جدید ، بروز رسانی مطالب قبلی و…. نیز در دسته پشتیبانی محتوایی سایت قرار میگیرند.

افزایش رتبه سئو سایت خود را به ایران سایت بسپارید

طراحی سایت شامل چه مواردی است؟

طرح بندی: این روش به گرافیک، تبلیغات و متن ارتباط دارد. در دنیای وب، یک هدف کلیدی برای کمک به یافتن اطلاعاتی است که آن ها به دنبال حفظ تعادل، ثبات و یکپارچگی طراحی می شوند.

رنگ: انتخاب رنگ بستگی به هدف و مشتری دارد؛ این می تواند یک طراحی ساده سیاه و سفید یا چند رنگ داشته باشد که شخصیت یا نام تجاری یک سازمان را با استفاده از رنگ های مناسب وب انتقال می دهد.

گرافیک: گرافیک می تواند شامل لوگوها، عکس ها، کلیپ های تصویری و یا آیکون ها باشد که همه ی آنها باعث بهبود در فرآیند طراحی وب سایت میشود. برای کاربر پسند بودن سایت باید در جای مناسب قرار گرفته شود و با رنگ و محتوای صفحه وب کار کند، البته تا حدی که سایت بیش از حد سنگین نشود.

فونت: استفاده از فونت های مختلف می تواند باعث بهبود در طراحی وب سایت شود. اکثر مرورگرهای وب فقط می توانند تعدادی از فونت ها را شناسایی کنند، بنابراین طراح شما عموما در این گروه قابل پذیرش کار می کند. 

محتوا: بخش محتوا و طراحی در کنار یکدیگر قرار دارند تا پیام سایت را از طریق تصاویر و متن به مخاطب خود منتقل کنند. متن نوشته شده در تمام مواقع باید مرتبط و مفید باشه تا خواننده بتواند با خواندن آن تمام هدف از نوشته شدن مطلب را درک کند و محتوا باید برای موتورهای جست و جو بهینه شده باشد. 

برخی از مزایای پشتیبانی سایت

  • افزایش بازدید و ترافیک سایت
  • بهبود و ارتقای سئوی وب سایت
  • بهبود جایگاه و رتبه ی وب سایت در موتور های جست و جو
  • به روز رسانی وب سایت با توجه به فعالیت رقبا و نیاز مشتریان
  • در صورت نیاز و خواسته ی مدیر وب سایت تولید محتوای جدید و به روز نیز می تواند از خدمات یک پشتیبان سایت باشد
  • جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی
  • مطمئن شدن از کارکرد درست کانال های ارتباطی با مشتری

انواع روش های سئو سایت

سئو داخلی سایت یا On page SEO

سئو داخلی سایت تمامی مواردی را شامل می‌شود که در بخش داخلی سایت و مرتبط با خود آن هستند. در واقع هر چیزی که در مرز داخلی سایت قرار دارد و می‌توان روی آن تغییراتی اعمال کرد که موتور جستجو و کاربر ارتباط بهتری با محتوای آن داشته باشند، در این حوزه قرار می‌گیرند. مواردی مانند لینک خارجی هم که در خارج از سایت انجام می‌شوند اما نتیجه آن روی رتبه سایت در موتورهای جستجو تأثیرگذار است به عنوان بخشی از سئو داخلی در نظر گرفته می‌شود.

سئو خارجی سایت یا Off page SEO

سئوی خارجی سایت شامل مواردی می‌شود که نتیجه آن به صورت غیر مستقیم به ساختار سایت بر می‌گردد، اما تغییری در ساختار کلی سایت یا محتوای آن ایجاد نمی‌کند. مثلاً ممکن است شما در شبکه‌های اجتماعی یا در انجمن‌ها به تبلیغات برای برند کسب و کار خود بپردازید و از این طریق کاربر جذب کنید. برای این کار نیازی به تغییر سایت خود ندارید و تنها باید در شبکه‌های اجتماعی یا انجمن‌ها فعالیت کنید. اما در هر صورت نتیجه سئو خارجی روی سئو سایت امر مهمی است که در رتبه بندی نهایی تأثیر گذار است.

افزایش رتبه سئو سایت خود را به ایران سایت بسپارید

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی وب سایت جهت طراحی سایت به صورت حرفه‌ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 88886450-021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com  نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها