رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه جدال خود با حزب دموکرات و رئیس مجلس نمایندگان این کشور توئیتی را علیه آنان منتشر کرد.
کد خبر: ۱۲۴۶۸۰۸
ترامپ: دموکرات‌ها هیچ کاری را درست انجام نمی‌دهند

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ادامه جدال‌ لفظی خود با نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتی نوشت: ... بدترین هفته ها. اگر نانسی دیوانه که زیادی در عرصه سیاست بزرگنمایی شده (دوباره در مجلس نمایندگان شکست می‌خورد)، آن حقه مبتذل استیضاح را دست و پا نکرده بود، می‌توانست هفته بسیار بهتری داشته باشد. دموکرات‌ها نمی‌توانند هیچ کاری را درست انجام دهند. فقط به نتایج آراء آن‌ها در آیووا نگاهی بیندازید.

وی شب گذشته نیز توئیت کرده بود: «حقه استیضاح نانسی پلوسیِ دیوانه (که قبلاً نیز یک بار در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا بازنده شد) باعث شد وضعیت جمهوری‌خواهان در کنگره و همچنین من در نظرسنجی‌ها ترقی زیادی داشته باشد، که قابل پیش بینی بود.»

جنجال اخیر بین دونالد ترامپ و نانسی پلوسی از آنجا شروع شد که سومین سخنرانی سالانه رئیس‌جمهور آمریکا در کنگره موسوم به «سخنرانی وضعیت کشور» با حاشیه‌هایی زیادی همراه بود که همچون سال گذشته پررنگ‌تر از متن آن بود.

دونالد ترامپ در ابتدای این سخنرانی در اقدامی که رسانه‌های آمریکایی آن را «عمدی» توصیف کرده‌اند، هنگام ارائه کپی متن سخنرانی خود، از دست دادن با رئیس مجلس نمایندگان امتناع کرد. نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هم برای اولین بار از تعارفات کلیشه‌ای و مرسومِ همیشگی برای معرفی نمادین ترامپ به اعضای کنگره استفاده نکرد.

پلوسی که در طول مراسم واکنش‌های عصبی از خود نشان می‌داد، در پایان سخنرانی سالانه ترامپ در کنگره، در حرکتی که نشان از ناراحتی و اعتراض او نسبت به سخنان رئیس‌جمهور آمریکا داشت، کپی متن سخنرانی او را مقابل دوربین رسانه‌ها پاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها