عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان ضمن هشدار درباره وخامت اوضاع این کشور از حمله موشکی ایران به پایگاههای آمریکایی به عنوان رسوا کننده واشنگتن نام برد.
کد خبر: ۱۲۴۴۷۹۷
ایران با حمله موشکی به پایگاه‌های آمریکا، واشنگتن را رسوا کرد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: بحران در لبنان از بد به بدتر با توجه به ادامه فروپاشی و نامساعد بودن اوضاع حرکت می‌کند. در چنین شرایطی در هر کشوری همه برای نجات کشور و توقف بحران و فروپاشی و سلسله بحران‌ها جمع می‌شوند اما آنچه در لبنان رخ می‌دهد «کید» و «دودستگی» و تسویه حساب‌ها که به اوضاع اقتصادی، مالی و اجتماعی می‌افزاید و بحران‌های مالی و اقتصادی را تشدید می‌کند، را شاهد هستیم.

وی افزود: حزب الله از ابتدا به دنبال سهم خواهی نبوده بلکه به دنبال بهترین و سریع‌ترین راه برای توقف فروپاشی و نجات کشور از طریق تشکیل کابینه قوی و نجات بخش بوده است و این به نفع همه است اما آنچه ما نگران آن هستیم از بین رفتن همه تلاش‌ها برای تشکیل کابینه است.

قاووق در ادامه با اشاره به شرایط منطقه گفت: ایران با حمله موشکی به پایگاه‌های آمریکا، زورگویی آمریکا را رسوا کرد و شوکت آمریکا را از بین برد و ثابت کرد که در سطح رویارویی است. خون شهید حاج قاسم سلیمانی پایان حضور آمریکا در عراق و منطقه را رقم زد به گونه‌ای که آمریکا آینده‌ای در منطقه ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها