عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران توضیحاتی درباره کارت متروی رایگان سربازان ارائه داد.
کد خبر: ۱۲۴۲۸۹۱
چه خبر از کارت متروی رایگان سربازان؟

به گزارش جام جم آنلاین، حجت نظری در گفتگو با فارس درباره کارت‌ بلیت رایگان مترو و اتوبوس سربازان اظهار داشت: بخشی از هزینه‌های این کارت‌ها را قرار بوده است ستاد کل نیروهای مسلح تأمین کند و براساس پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم، گره کار در حوزه اجرایی بوده است.

وی به استعفای محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران اشاره کرد و گفت: این موضوع هم سبب شده است که ارائه کارت‌ بلیت مترو و اتوبوس به سربازان با کندی پیش رود.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: ما انتظار داریم اقدامات بین‌بخشی در این راستا انجام شود، حتی اگر دولت نیز ورود یابد، کارها سرعت بیشتری خواهد داشت.

نظری خاطرنشان کرد: در حال حاضر، یوسف حجت به عنوان سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انتخاب شده و برای اینکه موضوع کارت‌ بلیت متروی سربازان محقق شود، باید اجازه دهید تا ایشان به امور مسلط و کارها را پیگیری کند.

وی در پاسخ به این پرسش که زمان دقیق ارائه کارت‌بلیت‌ها چه موقع خواهد بود، گفت: اطلاعی در این راستا ندارم، ممکن است زودتر از زمان وعده داده شده و یا دیرتر محقق شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در مورد حذف دوچرخه‌ های نارنجی در پایتخت گفت: من خود مشتری این دوچرخه‌ها بودم و بازگشت آنها به سطح شهر تهران را پیگیر هستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها