گروه سازنده اکشن علمی - تخیلی «آواتار» کار فیلمبرداری بخش‌های مهمی از آن را به پایان رسانده و اعلام کردند ادامه کار فیلمبرداری در سال جدید میلادی دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۴۱۹۰۶

سازندگان فیلم همزمان در حال فیلمبرداری و تولید سه قسمت بعدی آن هستند. جیمز کامرون کارگردان این مجموعه زیست‌محیطی با اعلام خبر پایان فیلمبرداری صحنه‌های مورد نظر، می‌گوید دومین قسمت آواتار برای 17 دسامبر سال 2021 آماده نمایش عمومی می‌شود.
به گفته فیلمساز قسمت‌های دوم تا چهارم با نام‌های مستقلی روی پرده سینماها خواهد رفت. دو قسمت سوم و چهارم فیلم هم برای نمایش عمومی در 20 دسامبر 2024 و 19 دسامبر 2025 آماده می‌شوند. در کنار فیلمبرداری صحنه‌های زنده، بخش بسیار مهمی از آواتار با کمک رایانه ساخته خواهد شد. برای همین، بعد از پایان کار فیلمبرداری فیلم، ادامه کار تولید در لابراتوار دنبال می‌شود.
سام وورتینگتن و زوئی سالدانا، دو بازیگر اصلی زنده آواتارها هستند. در داستان قسمت دوم، این دو با هم ازدواج کرده و صاحب فرزندانی می‌شوند. کامرون گفته که قرار است در قسمت دوم فیلم، دنیای تازه‌ای به تماشاگران آن معرفی شود. قسمت اول آواتار با هزینه تولید 200میلیون دلاری، در اکران عمومی‌اش و در آمریکای شمالی بیش از 700 میلیون‌ دلار فروش کرد./ گاردین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها