بعد از اشتباه های فاجعه‌بار بیژن حیدری، داور بازی شهرخودرو – سپاهان و نگرفتن دو پنالتی آشکار این بازی، کنفرانس بعد از بازی امیر قلعه‌نویی، سرمربی سپاهان به تنش کشیده شد.
کد خبر: ۱۲۴۱۳۶۶

طبق قانون باید سرمربی و مدیر رسانه‌ای تیم در سالن کنفرانس باشند؛ اما همراهان قلعه‌نویی قصد ورود داشتند که خبرنگاران به آن اعتراض کردند و همین موجب شد قلعه‌نویی یک بار سالن را ترک کند و دوباره که به سالن آمد با همان افراد بود. بعد از آن هم هیچ حرفی در برابر خبرنگاران خشمگین مشهدی نداشت.
خبرنگاری گفت شهرخودرو به مراتب از سپاهان کمتر هزینه کرد و در این بازی قربانی شد و قلعه‌‌نویی گفت حرف شما کاملا درست است. تیم شما خیلی بهتر بود و ما در بازی امروز حرفی برای گفتن نداشتیم.
خبرنگاری گفت: چرا توپ هایی که در محوطه جریمه سپاهان به دست بازیکنان شما برخورد می‌کند، داوران پنالتی نمی‌گیرند؟ و قلعه‌نویی در پاسخ گفت: حرفی که شما می‌زنید درست است.
خبرنگاری هم گفت: در همه ورزشگاه‌‌های ایران شعار «رئیس مافیا کیه...» می‌دهند. علت انزجار هواداران فوتبال در ایران از شما چیست؟ و قلعه‌نویی در پاسخ گفت: «چون آدم بدی هستم». و خبرنگار دیگری بلافاصله گفت: «برنامه‌ای برای بهتر شدن ندارید؟ اگر در هفته‌های باقیمانده وضعیت داوری‌‌ها درست شود شاید نظر مردم هم نسبت به شما تغییر کند» و قلعه‌نویی که کاملا گرفتار شده بود گفت: «خیر! من آدم بدی هستم و به همین وضعیت ادامه می‌دهم!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها