یوسف‌نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی:

باید در مجلس پاسخگو باشند

افشاگری درباره قرارداد مارک ویلموتس از مجلس شروع شد و حالا دیگر نمایندگان مجلس هم در این باره نظراتی دارند.
کد خبر: ۱۲۴۰۹۷۱

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نماینده مردم ساری و میاندورود و همین‌طور عضو فراکسیون ورزش مجلس می‌گوید: «ببینید یکی از مشکلاتی که در ورزش داریم این است که نمی‌توانیم روابط بین‌المللی خودمان را به صورت درست و مناسب و موثر تنظیم کنیم. شما همین شرایط حقوقی و اداری باشگاه‌ها را نگاه کنید. ما دیپلماسی را درست انجام نمی‌دهیم. به خاطر همین است که اکثرا در قرارداد با خارجی‌ها شکست می‌خوریم. تعداد پرونده‌های ما در فیفا چقدر است؟ به نسبت قراردادهایی که امضا می‌کنیم تعداد پرونده‌ها و شکایات علیه ایران بسیار زیاد است. این یکی از مشکلات عدیده ما در ورزش و به ویژه فوتبال است. کلی هم هزینه مادی و معنوی به خاطر این اشتباهات داده‌ایم.»
او درباره دستمزد سه میلیون دلاری مارک ویلموتس می‌گوید: «من از رقم دقیق قرارداد ایشان خبر ندارم، ولی حتی اگر قرارداد هزار دلار هم بوده باشد، برای ما ضرر است چون داشته‌ای برای فوتبال‌مان نداشتند.»
یوسف‌نژاد در پایان از احضار مسؤولان بابت قرارداد مربی بلژیکی به مجلس خبر می‌دهد: «قطعا پیگیر این قرارداد و ماجراهای آن هستیم. هفته آینده در فراکسیون ورزش قرارداد ویلموتس را مطرح می‌کنیم. پیگیری لازم هم صورت خواهد گرفت. آقایان باید در مجلس پاسخگو باشند. قطعا از مسؤولان فدراسیون فوتبال دعوت می‌کنیم تا به مجلس بیایند و توضیح دهند که آیا اخبار درباره قرارداد سه میلیون یورویی و همین‌طور پرداختی دو میلیون یورویی به ویلموتس صحت دارد یا نه؟»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها