بازگشت مورینیو به اولدترافورد

این بازی بوی انتقام می‌دهد

طی یک‌سالی که ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد، زیاد به مساله برکناری خود اشاره‌ای نکرد، اما مشخص بود که از این مساله دل خوشی ندارد. در این مدت اوله گونار سولسشر جانشین او شد و چنان نتایج بدی تا اینجا با شیاطین سرخ گرفته که زمزمه برکناری او نیز بیش از همیشه به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۴۰۶۸۷

در این اوضاع و شرایط منچستر امشب باید در خانه به مصاف تاتنهام برود. نکته تلخ ماجرا برای منچستری‌ها این است که از دو هفته پیش ژوزه مورینیو جانشین پوچتینو روی نیمکت اسپرزها شده و بی شک به این بازی به دید یک انتقام شخصی نگاه می‌کند.
دسامبر گذشته که مورینیو از روی نیمکت شیاطین سرخ برکنار شد، توانسته بود از 17 بازی 26 امتیاز به دست آورد. سولسشر اگر بتواند سه بازی بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، تازه به امتیاز زمان اخراج مورینیو می‌رسد. اتفاقی که به نظر می‌رسد برای سولسشر چیزی شبیه به یک رویای در دوردست‌ها باشد. این تیم اگر بتواند از بازی امشب به سلامت عبور کند، هفته بعد باید در دربی شهر منچستر به مصاف من‌سیتی برود. آنها در هفته هفدهم هم میزبان اورتون هستند که مطمئنا حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم سولسشر نیست.
تمام امید سولسشر برای بازی امروز، مارکوس راشفورد است که طی هفته‌های اخیر عملکرد قابل قبولی داشته است. این بازیکن در فصل جاری لیگ جزیره هفت گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل نیز به هم تیمی‌هایش داده است. از طرف دیگر نگرانی این مربی نروژی بیشتر مربوط به خط دفاع تیمش است. شیاطین سرخ در 9 دیدار قبلی خود هرگز نتوانسته‌اند کلین شیت کنند.
در طرف مقابل، نقطه قوت تیم مورینیو در سه بازی اخیر قدرت بالای گلزنی‌شان بوده است. اسپرزها در سه بازی قبلی خود مقابل وستهام، المپیاکوس و بورنموث 10 گل به ثمر رسانده‌اند. نکته دیگر تیم تحت هدایت مورینیو، گلزنی این تیم در 15 دقیقه پایانی بازی است که در سه بازی اخیر به وضوح دیده شده است. از سوی دیگر، از زمان آمدن مورینیو چند بازیکن تاتنهام احیا شده‌اند. اولین بازیکن از این حیث را می‌توان دله الی دانست که در سه بازی گذشته سه گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. سون هیونگ مین و لوکاس مورا نیز با از جمله بازیکنان احیا شده هستند به‌خصوص این‌که مورا در زمان پوچتینو کمتر در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت. تاتنهام در صورت پیروزی در این بازی 23 امتیازی شده و هیچ تغییری در جایگاهش در جدول لیگ برتر به وجود نمی‌آید. البته برد در این بازی می‌تواند طرفداران این تیم را به آینده امیدوار کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها