مردی که پدرزنش را کشته و زن و مردی که به انگیزه سرقت، مردی را به قتل رسانده بودند در دو عملیات جداگانه پلیسی بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۲۴۰۲۸۳


به گزارش جام‌جم، سردار مظاهری، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در این باره گفت: مرد میانسالی اختلاف‌هایی با همسرش داشت. او با دیدن همسرش در یکی از خیابان‌های بجنورد دعوایش شد و بعد از پایان این دعوا همسر او به خانه پدرش رفت. مرد خشمگین در حالی که چاقویی به دست داشت ساعاتی بعد به خانه پدرزنش رفت و بعد از دعوا با آنها همسرش و پدر او را با ضربه‌های چاقو زخمی کرد. او قصد فرار داشت که با تماس تلفنی به موقع همسایه‌ها با پلیس ماموران در محل حاضر شدند و او پیش از فرار بازداشت شد. این در حالی بود که پدرزن متهم ساعاتی بعد به‌دلیل شدت خونریزی فوت شد.
وی همچنین با اعلام این‌که در یکی از روستا‌های بجنورد هم یک زوج جوان پس از سرقت خودرو، اوراق هویتی و کارت‌های بانکی مردی جوان او را به قتل رساندند، گفت: قاتلان، آن مرد را به خانه یکی از بستگانش منتقل کردند و قصد آتش زدن با هدف از بین بردن شواهد را داشتند که با ورود نیرو‌های انتظامی به آن خانه جسد قبل از سوختن کشف و قاتلان دستگیر شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها