شبکه نمایش این هفته به استقبال مورگان فریمن می‌رود

7 روز با مورگان فریمن

شبکه نمایش مدتی است که هر هفته در کنار فیلم‌های مختلفی که روی آنتن می‌برد، به سراغ چهره‌های مطرح دنیا در این حوزه می‌رود. این هفته هم قرعه به نام بازیگر سیاهپوست معروف هالیوود، مورگان فریمن، افتاده و قرار است که از امشب تا جمعه 15 آذر، هر شب ساعت 21 معروف‌ترین فیلم‌های او را نمایش دهد. مورگان فریمن بازیگر و کارگردان صاحب نام و برنده اسکار در ۹ سالگی با ایفای نقش‌های اصلی در مدرسه، دوران بازیگری خود را آغاز کرد. او در ۱۲سالگی در همین زمینه در یک رقابت نمایشی برنده شد و چند اجرای برنامه را نیز در رادیو بر عهده داشت. در سال‌های دهه ۷۰ میلادی زمانی که در سریال تلویزیونی محبوب «کارخانه الکتریک» بازی می‌کرد شهرت به سراغش آمد. او جایزه اسکار خود را سال ۲۰۰۵ در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل برای بازی در فیلم دختر میلیون دلاری دریافت کرد و با فیلم «رستگاری در شاوشنگ» نیز نامزد اسکار شد؛ همچنین در کارنامه وی جایزه گلدن گلوب برای فیلم «رانندگی برای خانم دیزی» نیز دیده می‌شود. اولین فعالیت سینمایی کوتاه او در ۳۴ سالگی با ایفای نقش در فیلم «چه کسی گفته نمی‌توانم رینبو را برانم» رقم خورد. فریمن توسط مجله انگلیسی«امپایر» به عنوان سی و یکمین بازیگر بزرگ تمام دوران‌ها برگزیده شد و سه فیلم از فیلم‌های معروف او به نام های «افتخار»، «رانندگی برای خانم دیزی» و «رهایی از شاوشنگ» در فهرست صد فیلم برتر تاریخ سینما قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۲۳۹۸۵۱

جنایات بزرگ
قصه: تام (کاویزل) را که ظاهرا پیمانکار است، پلیس‌های مخفی وسط شهر سان فرانسیسکو بازداشت می‌کنند. جرم او جنایت، از نوع مشکوک و نظامی است. این طور که پیداست، در پس ظاهر معمولی «تام» پرونده‌ای مملو از فعالیت‌هایی مربوط به کماندوهای ویژه ارتش نهفته است... .
گونه: اکشن-معمایی
کارگردان: کارل فرانکلین
دیگر بازیگران: تام باور، مایکل گستن، بروس دیویسن، آماندا پیت، ادام اسکات، جیمز کاویزل، اشلی جاد

قرارداد
قصه: داستان فیلم درباره ری کین معلمی بیوه است که همسرش را دو سال پیش از دست داده است و به عنوان مربی بیسبال و بسکتبال مشغول است. وقتی که پسرش به اتهام مواد مخدر دستگیر می‌شود، از او می‌خواهد که در اردوگاهی در یک بیشه‌زار به او ملحق شود. از طرفی دیگر یک قاتل به اسم فرانک کاردین که برای انجام یک هدف مهم اجیر شده، در راه آنان قرار می‌گیرد.
گونه: درام جنایی و دلهره‌آور
کارگردان: بروس برسفورد
دیگر بازیگران: جان کیوساک، الیس کریج، جاناتان هاید، ند بلامی، کوری جانسون و... .

وقتی عنکبوت می‌آید
قصه: کارآگاه الکس کراس همسر خود را از دست می‌دهد، به همین دلیل از کارش کنار می‌کشد، ولی روزی فردی که با او خصومت شخصی دارد دختری را گروگان می‌گیرد و او مجبور به بازگشت به شغل خود می‌شود …
گونه: درام مهیج
کارگردان: راب کوهن
دیگر بازیگران: تایلر پری، فوکس، ژان رینو، متیو نیکولز و... .

تسلیم ناپذیر
قصه: نلسون ماندلا (مورگان فریمن) که بعد از آزادی از زندان رئیس‌جمهور آفریقا شده همه چیز در کشورش را تقسیم‌بندی شده بین سیاهان و سفیدپوستان می‌بیند. او بهترین راه حل را برای برداشتن این تقسیم بندی ورزش می‌داند. ماندلا با کمک کاپیتان تیم ملی راگبی کشورش، به نام فرانسیس پینار (مت دیمون) سعی می‌کند تیم ملی راگبی را به یک نقطه مشترک بین سفیدها و سیاهپوستان تبدیل کند... .
گونه: درام‌بیوگرافیک
کارگردان: کلینت ایستوود
دیگر بازیگران: اسکات ایستوود، زاک فیوناییتی، گرانت ال روبرتز و...

مثل یک ستاره
قصه: ویلی، جو و آلبرت سه دوست قدیمی هستند که در یک محله زندگی می‌کنند. کارخانه‌ای که آنها از آن بازنشسته شده‌اند برای کاهش هزینه‌ها به ویتنام منتقل می‌شود و در نتیجه بانک آمریکایی قراردادش را با این کارخانه لغو می‌کند. این کار سبب می‌شود که بانک دیگر ملزم به پرداخت حقوق بازنشستگی آنها نباشد. ویلی، جو و آلبرت که جز حقوق بازنشستگی خود منبع درآمد دیگری ندارند تصمیم می‌گیرند با طرح نقشه‌ای حساب شده به بانک خود دستبرد بزنند. و ...
کارگردان: زاک فراک
گونه:جنایی-کمدی
دیگر بازیگران: مایکل کین و آلن آرکین

گروه ادیسون
قصه: بعد از کشته شدن یک مواد فروش سیاهپوست به هنگام دستگیری توسط پلیس، خبرنگاری جوان به نام جاشوآ پولاک کشف می‌کند که مرگ وی یک حادثه نبوده و عمدا توسط لازارف، یکی از اعضای گروه ویژه پلیس شهر ادیسون معروف به F.R.A.T، کشته شده است، تحقیقات جاشوآ و تلاش‌هایش برای افشای خلاف کاری‌های لازارف و همکارانش سبب می‌شود تا او و نامزدش از سوی لازارف و دیگر اعضای F.R.A.T به‌شدت مضروب شود، جاشوآ از اشفورد، سردبیر روزنامه محلی ادیسون، تقاضای کمک می‌کند، اشفورد او را به کارآگاه والاس از امور داخلی معرفی می‌کند، اما ... .
کارگردان: دیوید جی بورک
گونه: مهیج
دیگر بازیگران: ال ال کول جی، جاستین تیمبرلیک و کوین اسپیسی

رهایی از شائوشنگ
قصه: فیلم داستان مردی به نام اندی دوفرین را روایت می‌کند که برخلاف تأکید بر بی‌گناهی خود، به قتل همسرش متهم و به زندانی مخوف و به‌شدت محافظت‌شده فرستاده می‌شود؛ وی در آنجا با مردی سیاهپوست دوست می‌شود و براساس تخصص‌ها و تجربیات خود، تلاش می‌کند زندان بدنام شاوشنگ را به محلی بسیار بهتر از گذشته تبدیل کند...
کارگردان: فرانک دارابونت
گونه: درام جنایی
دیگر بازیگران: تیم رابینز، باب گانتون

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها