با انجام سه بازی دیروز، چهره هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد. دیروز پرسپولیس، تراکتور و سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند تا جمع هشا تیم کامل شود. به این ترتیب تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران، تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان، شاهین شهرداری بوشهر، نفت مسجد سلیمان، مس کرمان و شهرداری ماهشهر به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اند.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۴۴

گل نجات‌بخش ترابی
مهدی ترابی در دقیقه 54 بازی با صنعت نفت آبادان تنها گل بازی را زد تا پرسپولیس به یک‌چهارم نهایی جام حذفی راه پیدا کند.
پرسپولیس دیروز در ورزشگاه آزادی میزبیان صنعت نفت بود که این بازی برای پرسپولیس و به‌خصوص گابریل کالدرون اهمیت فراوانی داشت. ناکامی در این بازی شاید با اخراج سرمربی آرژانتینی همراه می‌شد و در حقیقت ترابی این مربی را از خطر اخراج دور کرد. پرسپولیس در این بازی با ترکیب علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سید جلال حسینی، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، محمد انصاری، مهدی عبدی (59 - علی علیپور)، مهدی شیری، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، محمد نادری (46 - فرشاد احمدزاده) به میدان رفت تا مشخص شود چقدر برد در این بازی برای قرمزها ارزش داشت.
محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس بعد از این برد، گفت: هیچ اولتیماتومی به کالدرون نداده‌ایم و ارزیابی خود را در پایان نیم‌فصل انجام می‌دهیم.
صعود تراکتور در ضیافت پنالتی
تیم فوتبال تراکتور تبریز با پیروزی مقابل نود ارومیه به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. تیم‌های فوتبال نود ارومیه و تراکتور تبریز در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال دیروز در ورزشگاه شهید باکری ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند. تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به پنالتی کشیده شود. در ضیافت پنالتی، تیم تراکتور با نتیجه 7 بر 6 میزبانش را شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید.
در وقت‌های معمول این دیدار که از آن به‌عنوان «دربی برادری آذری‌ها» یاد شده بود، ابتدا مسعود شجاعی در دقیقه 40 تراکتوری‌ها را پیش انداخت، اما سیروس صادقیان در دقیقه 55 کار را برای تیم میزبان به تساوی کشاند.
صعود سپاهان
در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، تیم فوتبال سپاهان با نتیجه 2 بر یک تیم پیکان را شکست داد. آسمان سپاهان در این فصل به شدت آفتابی است و با پول زیاد و بدون حاشیه به سمت جام پیش می‌رود.
محمد محبی (13) و سجاد شهباززاده (45) برای سپاهان گل زدند و شهریار مغانلو هم در دقیقه 63 تک گل پیکان را به ثمر رساند. تنها نکته قابل ذکر این بازی، گل دوم سپاهان بود. گل سجاد شهباززاده در این بازی به شکلی عجیب، مشکوک به آفساید بود و کارشناسان باید درباره این گل صحبت کنند که آیا پیکان قربانی داوری شده است یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها