زن رمال که به بهانه بخت‌گشایی از طعمه‌هایش طلا می‌گرفت تا به اجنه بدهد، با شکایت سه زن دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۰۵۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، اول خرداد امسال زنی با مراجعه به کلانتری شهرک ولیعصر اظهار کرد؛ زن میانسالی با مراجعه به مغازه من سراغ یکی از همسایه‌ها را گرفت و وقتی علت حضورش را پرسیدم گفت رمال است و برای بخت‌گشایی آمده است. کنجکاو شدم تا نحوه کارش را ببینم و از او خواستم به خانه مانیز بیاید. او هم پذیرفت و در خانه‌مان مشغول کار شد. بعد از چند دقیقه صدایی شنیدیم و او گفت اجنه برای ادامه فرآیند بخت گشایی طلا می‌خواهند و اگر طلا در خانه داری بیاور و من هم که باورم شده بود ادعاهایش درست است چند قطعه طلا برایش آوردم و او هم پس از اتمام کار طلاها را همراه خودش برد. بعد از رفتن او، متوجه شدم فریبم داده و به این شیوه از من کلاهبرداری کرده است.
با ثبت شکایت اولیه در کلانتری پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت . در همان گام‌های نخست تحقیقات دو نفر دیگر نیز با مراجعه به پایگاه پنجم شکایات مشابهی را مطرح کردند و دستگیری زن کلاهبردار در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
با اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی مشخص شد متهم زنی 48 ساله، بیسواد و ساکن شهرستان‌های شمال غربی است. محل سکونت این زن شناسایی و متهم همراه همسرش دستگیر و به تهران منتقل شد .
متهم در تشریح شیوه و شگرد خود در کلاهبرداری‌ها گفت: هر چند وقت یک بار به تهران می‌آیم و با چرب‌زبانی اعتماد افراد را برای رمالی جلب می‌کنم. طوری وانمود می‌کردم که اجنه بختشان را بسته‌اند و برای بخت‌گشایی باید به اجنه طلا بدهند. آنها هم فریبم را خورده و طلاهایشان را به من می‌دادند.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: تاکنون سه نفر از این زن شکایت کرده‌اند و ارزش ریالی طلاهایی که او از مالباختگان دریافت کرده 300 میلیون تومان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها