چه روزی بود. برگزیدگان گروه فرهنگ و هنر در جشنواره رسانه با نهایت فروتنی و البته دست خالی! بله دست خالی پا به تحریریه گذاشتند.
کد خبر: ۱۲۳۸۴۷۸

محمدصادق علیزاده که دیروز در غیاب صابر محمدی جایزه او را هم دریافت کرده بود، طی حرکتی دیپلماتیک و میان تشویق‌های از فاصله چند فرسخی با او دست داد و خبرنگار گروه دوست همسایه، فاطمه شهدوست هم با دوربین این لحظات حساس را ثبت کرد.
بعدش هم چند ساعتی میان کار و اصرارهای مداوم نگارنده محمدی بالاخره تسلیم شد و رفت شیرینی عروسی خواهرش را خرید، البته تلاش و همراهی استاد مظاهری را فراموش نمی‌کنیم. برای چه؟ برای رساندن محمدی به شیرینی‌فروشی، فریب دادنش برای دست بردن در جیب و بیرون کشیدن اسکناس و مهم‌تر برگرداندن او به تحریریه بدون خورده شدن شیرینی‌ها...
خلاصه خودتان ببینید مظاهری چه وظایف خطیری بر عهده داشته و بی‌دم زدن و گلایه هم به انجامشان رسانده. از حالا هم بگوییم شنبه عصر مهمان محمدی و علیزاده هستیم. قرار است شیرینی این برگزیده شدن را هم در قالب یک عصرانه مفصل روی میز گرد گوشه تحریریه بیاورند. حالا البته ببینیم و تعریف کنیم!
و اما صفحات امروز... اول از همه شروع کنیم از علی رستگارمان که سخت مشغول کند و کاو در خبرهای جشنواره فیلم فجر است. هر چند هنوز اعلام نشده کدام فیلم‌ها برای حضور در سی و هشتمین دوره جشنواره که امسال بهمن‌ماه است فرم ثبت‌نام را پر کرده‌اند، اما استاد علی نشسته و براساس اخبار تولید فیلم‌های سینمایی طی سال گمانه‌زنی‌هایی کرده که در آنها چهره‌های برجسته هم حضور دارند. طبق گزارش همکارمان داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی‌کیا، حمید نعمت‌ا...، بهروز شعیبی و محمدحسین مهدویان امسال در جشنواره خواهند بود. البته رستگار چند دوره دیگر جشنواره را که تعداد زیادی کارگردان چهره در آن حضور داشته‌اند بررسی کرده و درباره این دوره حدس‌هایی زده است.
در صفحه 10 آذر مهاجر رفته سراغ پاییزه کتاب تا ببیند مردم چقدر کتاب خریده‌اند و این سطح امسال چه سرانجامی داشته است. ضمن این‌که این طرح تمدید هم شده و می‌توانید بروید سراغ خرید کتاب.
در همین صفحه 9 هم آقای مظاهری با دکتر امیر اسماعیل‌آذر گفت‌وگویی کرده مبسوط و خواندنی. همین حالا که بنده دارم شیرینی عروسی خواهر استاد محمدی را نوش جان می‌کنم آقای مظاهری در حال تنظیم مطلب برای صفحه است. چه کرده امروز با ما این همکار بامرام.
در صفحه 12 هم سینمای جهان و کیکاووس‌خان زیاری. از هالیوود تا بالیوود یک جا جمع شده و شما را به خود می‌خواند. بفرمایید، نوش جان.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها