محمدرضا داورزنی برای 4 سال دیگر رئیس فدراسیون والیبال شد

بازگشت پدرخوانده!

داورزنی دوباره رئیس شد. آن هم راحت و در همان دور اول. شاید یک بازی بود و شاید هم یک گیر کوچک شخصی اگر نه دلیلی وجود نداشت که افشین داوری که یکی از جدی ترین رقبای داورزنی بود در مجمع شرکت نکند. بدون شک این بی‌احترامی به همه کسانی بود که تصمیم‌شان رای دادن به داوری و انجام یک تغییر بود. اما این اتفاق نیفتاد. نیفتاد تا برای چهار سال دیگر پدرخوانده روی صندلی قبلی خودش بنشیند. خودش که می‌گوید اوضاع والیبال آشفته است و به همین دلیل احساس کرده که باید دوباره وارد گود شود. والیبال روزهای خیلی خوبی را در زمان ریاست داورزنی تجربه کرد و شاید خیلی‌ها دوست دارند دوباره آن روزهای خوب را تجربه کنند، اما باید دید چه اتفاقی می‌افتد و آیا دوباره تجربه کردن یک مدیریت می‌تواند راهگشای این همه مشکلات در والیبال باشد؟
کد خبر: ۱۲۳۸۴۳۵

داورزنی با 26 رای رئیس شد
مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ایران پس از گذشت یک سال، سرانجام صبح دیروز برگزار شد که در پایان محمدرضا داورزنی با کسب ۲۶ رای از ۴۱ رای ماخوذه به عنوان رئیس چهار سال آینده والیبال انتخاب شد. بهنام محمودی هم صاحب ۱۵ رای شد.بهنام محمودی، محمود افشاردوست، احمد سعادتمند، محمدرضا داورزنی، محمدرضا رشیدی، امیرحسین منظمی و افشین داوری هفت کاندیدای این انتخابات بودند که افشاردوست، منظمی، داوری و سعادتمند از حضور در این انتخابات انصراف دادند.داورزنی پیش از این حدود ۱۲ سال ریاست فدراسیون را بر عهده داشت که با حضور در معاونت قهرمانی وزارت ورزش از والیبال جدا شد. پس از داورزنی، احمد ضیائی رئیس شد که او هم به دلیل قانون بازنشستگی از راس کار کنار رفت و فدراسیون والیبال کمتر از یک سال توسط افشین داوری و علی فتاحی به عنوان سرپرست اداره می‌شد.هیات‌های استان‌های قزوین، خراسان شمالی‌ و کرمانشاه به دلیل این‌که توسط سرپرست اداره می‌شوند، حق رای در این انتخابات را نداشتند.
بهنام محمودی: در کنار والیبال خواهم بود
در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون ‌والیبال، بهنام‌ محمودی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا از همه‌ کسانی که در این مجمع به بنده اعتماد کردند تشکر می‌کنم. همه افرادی که بنده را اصلح دیدند دنبال خون تازه و نیروی جوان در والیبال بودند که باید به آنها خسته نباشید بگویم.او ضمن تبریک گفتن به داورزنی گفت: بنده از خانواده والیبال هستم و همیشه‌ کنار این رشته بوده‌ام. الان نیز با همه توان در کنار رئیس جدید هستم تا در صورت نیاز با او همکاری کنم.محمودی در مورد تایید صلاحیت دیرهنگامش نیز گفت: مشکل خاصی وجود نداشت‌ و بهتر است وارد حواشی نشویم. به هر حال‌ وزارت‌ ورزش همکاری کرد تا این‌ مشکل برطرف شود.پیشکسوت‌ و لژیونر سابق والیبال ایران در پایان گفت: به هر حال باز هم به آقای داورزنی تبریک‌ می‌گویم‌ اما امیدوارم در ادامه کار توجه بیشتری به مطالبات خانواده والیبال داشته باشد. از همه اعضای مطالبه‌گری که به بنده رای دادند تشکر می‌کنم. این افرادی که به بنده رای دادند مطالبه‌گر هستند و بهتر است به خواسته‌های آنها توجه شود. امیدوارم والیبال همچنان رو به رشد باشد، ما همه خانواده والیبال هستیم‌ و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت دارم.
رشیدی: قحط الرجال است که بخواهند برگردند؟
محمدرضا رشیدی یکی از کاندیداهای انتخابات والیبال، در جریان صحبت‌های خود گفت: کسانی ‌که قبلا در والیبال بودند در بخش نظارتی و قضایی جواب‌هایی داده‌اند که به همین دلیل معلوم است مسائل مبهمی وجود دارد. ضمن این‌که مگر قحط الرجال است که یکی بخواهد دوباره برگردد تا مشکلات توسط او برطرف شود. دوستان در ۱۲ سال گذشته همه برنامه‌های‌خود را ارائه کرده‌اند.این صحبت‌های محمدرضا رشیدی باعث شد تا علی فتاحی دبیر مجمع به رشیدی اخطار دهد که بهتر است تنها برنامه‌های مد نظر خود را در قالب سخنرانی ارائه کند.
داورزنی: می‌دانم حال والیبال خوب نیست
محمدرضا داورزنی پس از پیروزی در انتخابات گفت:«از مجمع تشکر می‌کنم که دوباره به بنده اعتماد کردند. به بهنام‌محمودی هم تبریک‌ می‌گویم‌ که توانست ۱۵ رای را به خود اختصاص دهد. او ادامه داد: قصد بنده این نیست که در مورد بعضی مسائل صحبت کنم تا والیبال دوباره وارد حاشیه شود.‌ اما دوستان اگر سوالی دارند می‌توانند از سازمان بازرسی سوال کنند و اطلاعات غلط آنها نباید دلیل ایجاد حاشیه شود. در دو تا سه سال گذشته ‌خون‌دل زیادی از چنین مسائلی خورده‌ام، اما الان نیز تصمیم دارم از این صحبت‌های دوستان بگذرم. افراد به عنوان کاندیدا نظرات خود را اعلام‌ کردند و مجمع آزادانه رای داد. نهایتا ۲۶ نفر به بنده اعتماد کردند و طبیعی است که‌ دغدغه همه خوب شدن حال‌ والیبال باشد که الان خوب نیست. والیبال رشته‌ای است که همواره باعث‌ غرور ‌ملی‌ و خوشحالی جامعه شده است.» او این را گفت و ادامه داد: «الان زمان‌ ورود به حاشیه‌ها نیست. کاملا صحیح است که باید شفاف‌سازی کنیم، اما الان فعلا زمان این مساله نیست و به هرحال مجمع تصمیم‌گیرنده نهایی است. نظر مجمع هم این بود که یکبار دیگر به بنده اعتماد کند. اگر ابهاماتی هست نهادهای نظارتی‌ وجود دارند که‌ پاسخگو باشند.»

مازیار فیروزی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها