خودکشی مرد اسیدپاش در زندان

مرد حقوقدان که دی سال قبل با تصور ازدواج دوباره همسر سابق خود، او را با اسید سوزانده بود، در زندان خودکشی کرد و جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۱۲۳۸۲۲۶

به گزارش خبرنگار جام‌جم، آبان سال گذشته زن جوان که در شهرری، با اسید سوختگی شدیدی پیدا کرده بود به بیمارستان منتقل شد. شدت سوختگی در صورت نرگس به حدی بود که چشم‌های او بینایی‌اش را از دست داد، اما آسیب سوختگی با اسید به همین جا ختم نمی‌شد و لاله‌های گوش زن جوان و دست و کتف‌هایش هم دچار سوختگی خیلی شدیدی شده بود.
نرگس در طرح شکایت خود به ماموران پلیس گفت: «صبح بود که از خانه بیرون آمدم. یک موتورسوار با کلاه کاسکت جلوی در خانه‌مان ایستاده بود و تا چشمش به من افتاد با یک سطل روی من اسید ریخت و فرار کرد.»
نرگس در ادامه گفته بود: «مدتی پیش از همسرم جدا شدم و با پسر شش ساله‌ام در خانه مادرم زندگی می‌کنم. همسرم اعتیاد پیدا کرده بود و ادامه زندگی با او برای من سخت شده بود. بعد از جدایی چند بار همسر سابقم با من تماس گرفت و با تصور این‌که من قصد ازدواج دوباره دارم، تهدیدم می‌کرد. می‌گفت روی من اسید می‌پاشد و تهدید او را جدی نمی‌گرفتم، اما حالا که این اتفاق برایم افتاده شک ندارم که کار همسر سابقم بوده است. از این‌که به تهدیدهای او بی‌‌توجه بودم، پشیمانم.»
ماموران تنها مظنون پرونده یعنی شوهر نرگس را بازداشت کردند و او به اتهام خود اعتراف کرد و گفت: «قصد داشتم دوباره با نرگس ازدواج کنم، اما او به من توجهی نمی‌کرد و تصور ازدواج دوباره او با فردی دیگر زندگی‌ام را به هم ریخته بود. برای همین نقشه اسیدپاشی را کشیدم.»
با اعترافات متهم، پرونده در نوبت رسیدگی قرار گرفت و قرار بود مرد اسیدپاش به‌زودی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شود، اما متهم دیروز با لباس‌هایش خودش را دار زد و به زندگی‌اش پایان داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها