وکیل محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران اعلام کرد اگرقتل شبه‌عمد تأیید شود، یک تا سه سال حبس در انتظار موکلش خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۳۷۸۱۴

حمیدرضا گودرزی به فارس گفت: نظریه کارشناسان نسبت به نظریات قبلی بهتر بوده و همراه با تغییراتی است. در نظریه قبلی کارشناسان معتقد بودند شلیک گلوله مستقیم به قفسه سینه اصابت کرده اما اکنون معتقدند شلیک غیرمستقیم انجام گرفته است. همچنین کارشناسان معتقدند گلوله ابتدا به دست اصابت کرده و سپس خارج شده و به صورت زاویه‌دار به قفسه سینه خورده است و این دلایل درها را برای دفاع قتل شبه‌عمد باز می‌کند.
وی ادامه داد: جلسه دوباره دادگاه، 6 آذر امسال برگزار می‌شود و چنانچه قتل شبه‌عمد تأیید شود، حداقل یک سال و حداکثر سه‌سال مجازات در نظر گرفته خواهد شد. ما 17نقطه ابهام را مشخص و تعریف کرده‌ایم، چرا‌که معتقدیم باید زوایا روشن شود و تقاضای رفع این ابهامات را داده ایم.
این گزارش حاکی است محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران خرداد امسال میترا استاد، همسر دوم خود را به قتل رساند و از سوی شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی به قصاص محکوم شد اما دیوان عالی کشور در تحقیقات این پرونده، نقص‌هایی مطرح کرد و در نتیجه قرار شد محاکمه دوباره تکرار شود. اولیای دم میترا استاد البته از قصاص نجفی گذشتند، اما عمدی یا غیرعمدی بودن قتل در میزان مجازات ناشی از جنبه عمومی جرم تاثیر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها