سرانجام استقلال پول بیمارستان بازیکنش را تقبل کرد

شجاعیان پول جراحی را نداد

داریوش شجاعیان،‌هافبک استقلال در دیدار با سایپا که با چهار گل به نفع آبی‌ها به پایان رسید، با مصدومیت رباط صلیبی روبه‌رو شد. این بازیکن در نیمه اول مسابقه در حالی که قصد داشت بازیکن سایپا را پشت سر بگذارد، به خاطر ضربه‌ای که به پشت پایش وارد شد، ناگهان آسیب دید و نتوانست به بازی ادامه دهد. پس از مسابقه مشخص شد رباط صلیبی این بازیکن آسیب دیده و نمی‌تواند دیگر برای استقلال بازی کند.
کد خبر: ۱۲۳۶۸۳۴

بعد از مصدومیت شجاعیان مدیران باشگاه به این بازیکن اعلام کردند به خاطر مشکلات مالی، حاضر نیستند پول عمل جراحی او را بدهند. این مساله با دلخوری شجاعیان همراه شد. این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد او با پیراهن استقلال مصدوم شده، بنابراین توقع دارد باشگاه پول عملش را بدهد. بعد از آن شجاعیان یک اعتراف جالب هم کرد. او گفت: «پول عمل جراحی اولم را هم باشگاه نداد و خودم از جیب دادم.» این برای دومین بار بود که شجاعیان با مصدومیت رباط صلیبی در استقلال مواجه شد.
در هر صورت بعد از حرف‌های اخیر شجاعیان و همین‌طور فشاری که بعضی از رسانه‌ها به باشگاه استقلال آوردند، سرانجام این باشگاه به پرداخت پول عمل جراحی این بازیکن تن داد. خبر رسیده این جراحی حدود 20 میلیون تومان برای باشگاه آب خورده است. فتحی با وجود این‌که تاکید داشت باشگاه مشکل مالی دارد و نمی‌تواند پول بدهد، این پول را جور کرد و به حساب کلینیکی ریخت که جراحی روی پای شجاعیان در آنجا صورت گرفت. این بازیکن هم خبر پرداخت پول جراحی‌اش توسط استقلال را تایید می‌کند و می‌گوید: «بله این اتفاق افتاد و باید از باشگاه تشکر کنم.» او همچنان درباره آخرین شرایط خودش توضیح می‌دهد: «خدا را شکر جراحی روی پایم خوب بود. باید استراحت کنم و بعد از آن کم‌کم فیزیوتراپی‌ام آغاز شود. خیلی‌ها پیام دادند. روحیه دادند. خدا را شکر می‌کنم که دوستان و همراهان به این خوبی دارم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها