
به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز، از بیانیه ۲۲۲ نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهور درباره اجرای ماده ۹۳ قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر اختصاص هفت دهم درصد از بودجه عمومی کشور به سازمان صداوسیما در سال ۹۹ خبر داد.
{$convert_old_media}
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد