فرمانده سپاه در آیین رونمایی از دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی آمریکا:

بیش از نیاز، موشک ذخیره کرده‌ایم

فرمانده کل سپاه با بیان این‌که هدف‌های ما مشخص و نیروهای ما هم کاملا آماده و مهیا هستند، گفت: فقط به موشک‌ها تکیه نداریم، هرچند به اندازه کافی و بیش از نیاز ذخیره کرده‌ایم. به گزارش ایسنا، سرلشکر حسین سلامی در آیین رونمایی از دیوارنگاره‌های لانه جاسوسی آمریکا با بیان این‌که واشنگتن مجبور است چیزهایی را که خودش ساخته خراب کند، بیان کرد: در افغانستان گروه‌های تروریستی را ساختند و خودشان مجبور شدند آن را ویران کنند. سرکرده داعش را خود پرورش دادند و مجبور شدند خودشان منهدم کنند.
کد خبر: ۱۲۳۵۶۰۳

این مثل بازی کودکان است که خانه درست می‌کنند و خودشان خراب می‌کنند. داستان امروز این است.
سلامی با بیان این که جهان بسیار بزرگ‌تر از آمریکا شده است، گفت: دیگر آمریکا در هیچ چیز اولین نیست. همه اولین‌ها را از دست داده و قدرت، سیاست، منطق، جغرافیا همه چیز توزیع شده است، بنابراین جهان امروز، دیگر یک جهان سلسله مراتبی از قدرت نیست که در رأس آن یک رژیم حکم براند و دیگران برای او و ترجیحات او عمل کنند. حتی می‌بینید علاوه‌بر دشمنان آمریکا دوستان دیرینه و سنتی او هم دیگر بر اساس اولویت‌ها و ترجیحات سیاسی او عمل نمی‌کنند، اینها شکست‌های راهبردی است که به تدریج در میدان خود را نشان می‌دهد.
وی یادآور شد: اما ملت ایران امروز در زیباترین و طلایی ترین دوران حیات خود ظرف صدها سال گذشته زندگی می‌کند. ملتی سرافراز، سربلند، مقاوم، قدرتمند، آگاه، با ایمان، صاحب تجربه مبارزاتی بزرگ، تجربه شکست دادن قدرت‌های بزرگ، تجربه شکست خوردن ائتلافی از قدرت‌های بزرگ، امروز در ارتفاع بلندی در عالم ایستاده است.
فرمانده کل سپاه تاکید کرد: البته ایران به هیچ نقطه‌ای از جهان چشم ندارد، اما امروز قدرتش را تا آنجا توسعه می‌دهد که هر دشمنی هر نقطه‌ای را بخواهد مبدا عملیاتی علیه ایران کند آن مبدا ویران خواهد شد. بنابراین نگاه ما به فراتر از مرزها به این عنوان است که میدان تاثیر قدرتمان را آن‌قدر امتداد بدهیم تا در هر نقطه‌ای که دشمن اراده کند توطئه‌ای به پا کند آن نقطه را مورد هدف قرار دهیم. ما توانایی فنی این مساله را یافته‌ایم. سلامی با تاکید بر این که ما در متن تحریم‌ها، فشارها و محاصره‌ها رشد کرده‌ایم گفت: این رشد را همه این دوربین‌ها می‌توانند ببینند. می‌توانند آن را منعکس کنند. پس هم صاحب قدرتی هستیم و هم اراده اعمال این قدرت در اختیار ماست. ما هم اراده داریم هم قدرت و هم ظرفیت تحمل هر منازعه‌ای را.
وی افزود: ملت ایران در خود ظرفیت‌های عجیب و عظیمی ایجاد کرده است. اقتصاد این جامعه بر اثر تحریم‌های جهانی نه‌تنها فرونپاشید بلکه جان گرفت. این شخصیت نوین ایران است و این شاکله جدید ایران بزرگ است که امروز می‌توان به آن افتخار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها