شبکه نسیم هم با فرارسیدن اربعین حسینی، حال و هوای این ایام را گرفته است و متناسب با آن برنامه‌هایی را روی آنتن می‌فرستد. به گزارش جام‌جم،‌ برنامه‌های با حسین حرف بزن، کوک عاشقی، نمای رادیو، چهل تیکه و هزار داستان جزو این برنامه هستند که در روزها به صورت ویژه پخش می‌شوند.
کد خبر: ۱۲۳۳۶۶۱

با حسین حرف بزن: این برنامه به تهیه‌کنندگی محمدامین پرواس است که حرف‌های بی‌تکلف و احساس درونی افراد در جایگاه‌ها و مشاغل مختلف با امام حسین (ع) و ارتباط ایشان با آن حضرت را بیان می‌کند و امروز ساعت 19 و 30 دقیقه از این شبکه پخش خواهد شد.
کوک عاشقی: کوک عاشقی، گفت‌وگو با هنرمندان عرصه موسیقی کشور و آثار ایشان در خصوص حضرت اباعبدا... الحسین است و تولیدات آنها را در این حوزه از امشب تا یکشنبه 28 مهر هرشب ساعت 21 روی آنتن می‌برد.
نمای رادیو: «خورشید و خاکستر» به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا و کارگردانی رضا عمرانی از دیروز، هر شب ساعت 21 و 30 دقیقه به نمایش درمی‌آید.
هزار داستان: این برنامه به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد با داستان‌های جذاب و میزبانانی که روایتگر قصه‌هایی از زندگی می‌شوند فردا و جمعه 26 مهر به میزبانی حدیث میرامینی و لاله صبوری، ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش می‌شود.
چهل تیکه: سری جدید برنامه چهل‌تیکه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و اجرای محمدرضا علیمردانی یک خاطره‌بازی لذتبخش است که گذشته را به نسل‌های حال پیوند می‌دهد.

نوشین مجلسی

رسانه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها