نمایش «هیچ چیز جدی نیست» با کارگردانی مسعود دلخواه که روایتگر حواشی یک گروه تئاتری است، از ۱۶ آبان در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود. دلخواه درباره این نمایش که قرار است از نیمه دوم آبان در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود به خبرنگار مهر گفت: قرار است از ۱۶آبان، ساعت ۲۱، نمایش «هیچ چیز جدی نیست» نوشته ریچ اورلاف را روی صحنه ببریم. البته این نمایش ادغامی از چند نمایشنامه طنز اورلاف است که توسط خودم دراماتورژی شده است.
کد خبر: ۱۲۳۲۶۴۳

وی درباره موضوع «هیچ چیز جدی نیست»، توضیح داد: موضوع این نمایش درباره گروهی تئاتری است که قصد نوآوری در آثار ویلیام شکسپیر و اجرای آنها به صورت پست مدرن را دارند. این گروه دارای ایده‌هایی آوانگارد است ولی دچار سردرگمی عجیب و غریبی می‌شود. ما در این کار شاهد حواشی موجود در تئاتر هستیم.
در این اثر نمایشی رحیم نوروزی، حمیدرضا هدایتی، گیلدا حمیدی، ناصر عاشوری، محمدرضا علی‌اکبری، پریسا رضایی، سارا الهیاری، بیژن زرین و سجاد بابایی به همراه تعدادی دیگر از بازیگران تئاتر به ایفای نقش می‌پردازند. محمد اسلامی آهنگساز و عرفان شیرنگی مدیرتولید «هیچ چیز جدی نیست» هستند. طراحی صحنه و لباس «هیچ چیز جدی نیست» به صورت گروهی و با مشاوره فاطمه زعفرانی انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها