کاپیتان سعید معروف به‌دلیل گرفتگی شدید عضلانی نمی‌تواند در بازی امروز با آمریکا حاضر باشد. فرهاد قائمی هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار پارگی شده و مسابقات جام جهانی والیبال را از دست داده است.
کد خبر: ۱۲۳۲۳۰۶

اما این بار اخبار مصدومیت ستاره‌های تیم ملی والیبال کسی را نگران نمی‌کند، چون ستاره‌های اصلی تیم فعلی، بازیکنان جوانی هستند که حالا فرصت عرض اندام پیدا کرده‌اند و شانه به شانه ستاره‌های بزرگ والیبال دنیا، آبشار می‌زنند، دریافت و روی تور دفاع می‌کنند.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت
12 و 30 دقیقه امروز به وقت تهران، در هیروشیما به مصاف تیم قدرتمند آمریکا می‌رود، اما برای اولین‌بار، برد و باخت خیلی برای ما مهم نیست. نه این‌که مهم نباشد، اما فعلا می‌خواهیم از نمایش جسورانه جوانان والیبال ایران در صحنه جهانی لذت ببریم. این روزها بازیکنانی چون پوریا ولی، علی‌اصغر مجرد، جواد کریمی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار و محمدرضا حضرت‌پور کاری کرده‌اند که فراموش کنیم تا همین سه هفته پیش برای قهرمانی در آسیا، چشم به دستان میرسعید معروف، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، سیدمحمد موسوی، پوریا فیاضی و امیر غفور دوخته بودیم. این جوان‌ها طوری در دو سه بازی اخیر پاسخ اعتماد کولاکوویچ را دادند که حالا بدون نفرات اصلی و باتجربه تیم هم می‌توانیم برای بزرگان والیبال دنیا دردسر ایجاد کنیم. برزیل آخرین آنها بود که با چاشنی شانس و به سختی در دست چهارم، مقابل ایران به پیروزی رسید. آمریکا، تیم دوم جدول رده بندی هم خوب می‌داند بازی با این تیم با انگیزه ایران، کار آسانی نیست.
برنامه روز ششم
چهارشنبه - 17 مهر
تونس - کانادا (5:30)
ایتالیا - مصر (7:00)
آرژانتین - برزیل (8:30)
لهستان - روسیه (9:30)
ایران - آمریکا (12:30)
استرالیا - ژاپن (13:50)

جدول رده‌بندی جام جهانی والیبال

تیم

بازی

+/-

امتیاز

1

برزیل

5

5

15

2

آمریکا

5

4

13

3

لهستان

5

4

12

4

ژاپن

5

3

9

5

روسیه

5

3

9

6

مصر

5

2

7

7

آرژانتین

5

2

6

8

ایران

5

2

6

9

کانادا

5

2

6

10

ایتالیا

5

2

5

11

استرالیا

5

1

2

12

تونس

5

0

0

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها