حمله پاشازاده به مدیران استقلال و فدراسیون

باید یقه بعضی بازیکنان را گرفت

مهدی پاشازاده، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال در گفت‌وگو با تسنیم به مدیران باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تاخت.
کد خبر: ۱۲۳۱۸۷۴

او گفت: اگر در استقلال مسؤولیت داشتم، یقه برخی از بازیکنان را می‌گرفتم، چرا که اینجا مهد کودک نیست که شرط بگذارند. استقلال یک تیم دسته اولی و تازه لیگ برتری شده را برده است و این برد، این همه ذوق ندارد. از لحاظ منطقی فکر نکنم بتوان به استقلال امیدوار بود، چون مشکلات این تیم تنها برای یکی دو بازی نیست. مشکلات استقلال برای قبل از آغاز فصل است و کسی به فکر حل آن نیست. استراماچونی تنهاست و نمی‌داند با این تیم چه کار کند. قرار بود باشگاه استقلال یک نفر را که لیاقت دارد، کنار استراماچونی بگذارد؛ اما این اتفاق نیفتاد. سال گذشته آن همه پول هزینه کردند و هیچ اتفاقی نیفتاد. در اواخر فصل آبروریزی و به شفر بی‌احترامی کردند و او را کنار گذاشتند. خیلی از بازیکنان نمی‌دانند استقلال چیست و اینجا کجاست. نمی‌گویم این بازیکنان در حد استقلال نیستند، اما امیدوار بودم یک نفر کنار تیم بود و یقه‌شان را می‌گرفت و به آنها می‌فهماند چه پیراهنی تن‌شان است. کاری به زرینچه ندارم؛ اما اگر من در استقلال بودم، یقه بازیکنان جوان و باتجربه را می‌گرفتم و اگر اخراجم می‌کردند، خیالم نبود. استقلال مهدکودک نیست که کسی برایش شرط بگذارد.
پاشازاده در ادامه درباره کنار رفتن فرهاد مجیدی از تیم امید و انتخاب حمید استیلی گفت: کسی باید نظر بدهد که مجیدی را انتخاب کرد؛ چرا مجیدی انتخاب شد و حالا چرا رفت؟ بر چه مبنا و منطقی او را انتخاب کردند؟ اگر استیلی یا کمیته فنی مجیدی را انتخاب کرده، باید به او اختیار تام می‌دادند. اگر مجیدی انتخاب شده و بعدا بنا به دلایلی پشیمان شدید که او صلاحیت نداشته و در اندازه تیم امید نبوده، چرا از ابتدا انتخابش کردید؟ مشخص بود که مجیدی نمی‌تواند برای تیم امید مفید باشد، چون او در مربیگری امتحان پس نداده است. من قبلا هم گفتم فدراسیون دنبال اسم است، نه روزمه و عقبه. تیم امید به المپیک صعود نمی‌کند، مگر این‌که معجزه‌ای رخ دهد. این نسل فوتبالی هم نابود شد. پس از این‌که تیم امید نتوانست به المپیک برود، کمیته‌ای تشکیل می‌دهند و آقایان چای و شیرینی می‌خورند و می‌گویند تا یک‌سال دیگر درباره تیم امید تصمیم‌گیری می‌کنیم. انتخاب‌های ما از روی برنامه نیست. مُد شده که در فضای مجازی هر کسی بیشتر دنبال‌کننده داشته باشد، به عنوان سرمربی انتخاب شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها