شکست جوانان ایرانی مقابل باتجربه‌های برزیلی

جانفشانی مقابل غول بـزرگ

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۹ با ترکیبی جوان به مصاف برزیل رفت و بازی برده را با نتیجه 3 بر یک باخت.
کد خبر: ۱۲۳۱۸۶۸

بانظر ایگور کولاکوویچ، تیم ایران در بازی مقابل برزیل با ترکیبی جوان وارد زمین شد. با استراحت سعید معروف برای سومین بازی متوالی، جواد کریمی، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار، پوریا فیاضی، علی شفیعی، مسعود غلامی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) بازیکنان شروع‌کننده ایران بودند.
لئال، لوکاس، آلن سوزا، مائوریسیو، برونو رزنده، لوکارلی و تالس هوس (لیبرو)، بازیکنان با تجربه و نامدار برزیل در این بازی بودند. شادابی بازیکنان و نمایش دلچسب آنها علاقه‌مندان به والیبال را سر ذوق آورد؛ اما متاسفانه جوانی بازیکنان ما موجب شد با نتیجه 3 بر یک شکست بخوریم. تیم ما در ست سوم بازی و در حالی که بازی
24 بر 22 به سود ما بود، تنها به اندازه یک توپ تا گرفتن ست فاصله داشت؛ اما سه اشتباه پیاپی موجب شد ست سوم و بلافاصله ست چهارم را به حریف بدهیم.
عملکرد مهاجمان ایران در این بازی به‌خصوص پوریا یلی 20 ساله عالی بود و در این بازی 25 امتیاز به‌دست آورد. جواد کریمی، پاسور و همین طور امیرحسین اسفندیار و پوریا یلی در این بازی عالی بودند؛ اما به‌طور واضح ما کمبود تجربه داشتیم و باید حق را به کولاکوویچ داد که در این بازی‌های تشریفاتی از وجود بازیکنان جوان استفاده کند.
تیم والیبال ایران در پایان ست چهارم، 58 امتیاز از اسپک، 8 امتیاز از دفاع روی تور، 3 پوئن سرویس و 26 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و در مقابل برزیل نیز 59 امتیاز از اسپک، 8 امتیاز از دفاع روی تور، 5 پوئن سرویس و 30 امتیاز از اشتباهات بازیکنان ایران به‌دست آورد.
تیم ملی ایران در ششمین بازی خود در جام جهانی 2019 از ساعت 12:30 چهارشنبه به مصاف تیم آمریکا می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها