آی آی آی! در عین حال که بوی بلال کبابی در تحریریه پیچیده (بله! بله! ما هم مثل شما علامت سوال شده بودیم!) و در عین حال که حامد خان عسکری با تعدادی غذای نذری در دست وارد تحریریه شده و جماعتی را از خطر گرسنگی و تلف شدن می‌رهانند و در عین حال که حضرت معاون سردبیر، میز به میز در حال متر کردن تحریریه و چک و نهایی کردن سوژه‌ها با دبیر گروه‌ها هستند و در عین حال که اتفاق مبارکی برای یکی از دبیران گروه‌ها افتاده و نامبرده از زیر بار شیرینی دادن شانه خالی می‌کند و لایی می‌کشد و در عین حال که دو نفر از دوستان گروه رسانه برای تمدد اعصاب در حال ترکاندن نایلون حباب‌دار هستند (متری 38 هزار تومان!) و در عین حال که بچه‌های گروه ورزشی، تنها تلویزیون تحریریه را روشن کرده‌اند برای پیگیری مسابقه فوتبال استقلال و در عین حال که یکی از گرافیست‌های بخش فنی که از فرط دوربر کردن دچار ریزش مو شده الان با پای خودش به طبقه سوم تحریریه آمده و در عین حال که خورشید بلوار میرداماد دیگر زور و گرمای یک ماه قبل را ندارد و در عین حال که نگارنده این ستون در حال مزه‌مزه کردن چای داغ لب‌دوز و لب‌سوزی است که آقای اسکندری زحمت آماده‌سازی و آوردنش را کشیده، می‌رویم که داشته باشیم تدوین و ارائه صفحات امروز فرهنگی جام‌جم را!
کد خبر: ۱۲۳۱۵۷۴

و اما بعد... صابر محمدی وقتی کلیدش گیر کند، دیگر ول‌کن نیست. استاد که فوق‌تخصص قلاب کردن موضوعات روزمره و عادی و تبدیل کردن آنها به گزارش‌های جذاب هستند این دفعه کلید ول‌نکن‌شان مانده روی بحث کتابی در حوزه کودک و نوجوان که هفته پیش خبرساز شد که ملت چه نشسته‌اید که یک کتاب دارد به کودکان آموزش خودکشی می‌دهد و این صحبت‌ها! صابرالدوله هم نخ قضیه را گرفت و رسید به مسائل جالبی که شرحش را در صفحه 10 می‌توانید بخوانید.
از آنجایی که این صفحه مشمول دو کادر آگهی شده و تا مشمول ضیق فضا نشده‌ایم این را هم بگوییم که زینب مرتضایی‌فرد هم ذره‌بین به دست رفته داخل یکی از فروشگاه‌های فرهنگی راسته انقلاب و شرح دیده‌هایش را تبدیل به گزارش کرده در صفحه 12. فضا هم تمام شد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها