وقتی دقیقه 12 بازی تاتنهام و بایرن مونیخ، سون هیونگ مین دروازه بایرن مونیخ را باز کرد و نیمی از شمال لندنی‌ها را خوشحال کرد، بسیاری تصور می‌کردند تا پایان 90 دقیقه این شادی چند بار دیگر تکرار شود. اما دقیقا عکس این اتفاق رخ داد و تیم پوچتینو مقابل تیم کواچ یک تیم کاملا دست و پا بسته بود و هفت‌بار دروازه خودش را باز شده دید.
کد خبر: ۱۲۳۱۳۶۶

اسپرزها اگرچه ممکن است بازی‌های بعدی خود را با پیروزی پشت سر بگذارند و از مرحله گروهی هم صعود کنند، اما آمار تلخ به جا مانده از سه‌شنبه شب سیاه تا سال‌ها در ذهن هواداران این تیم می‌ماند. این برای اولین بار در تاریخ باشگاه تاتنهام است که این تیم در خانه هفت گل دریافت می‌کند. از سوی دیگر، تاتنهام اولین تیم انگلیسی است که در تاریخ بازی‌های اروپایی برابر یک تیم دیگر هفت گل دریافت می‌کند. نکته جالب اینجاست که رکورد قبلی در این زمینه نیز در اختیار خود اسپرزها است. این تیم در سال 1995 در مسابقات یوفا با نتیجه 8 بر صفر مقابل تیم آلمانی کلن شکست خورد.
ستاره بی‌چون چرای تیم کواچ در بازی سه‌شنبه شب، سرژ گنابری بود که به تنهایی چهار گل به ثمر رساند. یکی از جنبه‌های تلخ این بازی برای هواداران تاتنهام گلزنی همین بازیکن بود. این مهاجم آلمانی در فاصله سال‌های 2012 تا 2015 عضو آرسنال بود که دیگر تیم شمال لندن است و دشمنی دیرینه‌ای با تاتنهام دارد. گنابری حتی بعد از درخشش مقابل تاتنهام حرف‌هایی زد که بی شک برای طرفداران تاتنهام بسیار سنگین است. او در پایان بازی، با بیان این‌که هیچ کدام از ما انتظار چنین پیروزی را نداشتیم، گفت: تصور می‌کنم تمام هواداران آرسنال هم از این نتیجه لذت بردند.
از طرف دیگر، روبرت لواندوفسکی نیز در بازی سه‌شنبه شب ترک عادت نکرد و مثل همیشه سهمی در گلزنی‌های بایرن داشت. او حالا در ده بازی اخیری که برای باواریایی‌ها انجام داده، 13 گل به ثمر رسانده است. او حالا در پنج لیگ معتبر اروپایی، تنها بازیکنی است که به چنین رکوردی رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها