ماجرای توقف پخش زنده نشست گروهک تروریستی منافقین توسط بی‌بی‌سی فارسی چه بود؟

بی‌بی‌سی خودش هم خجالت کشید

دو روز پیش گروهک تروریستی منافقین در کلوب ملی مطبوعات واشنگتن نشست مطبوعاتی برگزار کرد و با هدف مثلا افشاگری عناصری مثل سونا صمصامی و علیرضا جعفرزاده به بیان ادعاهای واهی خود درباره حمله به تاسیسات نفتی آرامکو پرداخت.
کد خبر: ۱۲۳۱۱۰۴

نکته قابل تامل این‌که این نشست خبری از سوی بی‌بی‌سی فارسی و تلویزیون ایران اینترنشنال پوشش زنده داده شد. منافقین در این نشست خبری تلاش کردند با دروغ‌پردازی‌های خود، جمهوری اسلامی ایران را با استفاده از زشت‌ترین تعابیر به عنوان عامل اصلی بمباران تاسیسات نفتی آرامکو متهم کنند. علاوه بر این، منافقین برای این‌که نشان دهند دستشان خالی نیست چند عکس ماهواره‌ای عادی، چارت سازمان هوا فضا و تصویر مقامات عالی سپاه را هم پخش کردند.
اما هر چه از آغاز این جلسه می‌گذشت هیچ خبری از سند و اخبار محرمانه نبود و بی‌بی‌سی که با ذوق‌زدگی و به امید انتشار مطالبی دندانگیر علیه جمهوری اسلامی ایران، این برنامه را به صورت زنده پوشش می‌داد نهایتا با خجالت پخش زنده را قطع کرد.
ظاهر قضیه این است که بی‌بی‌سی فارسی تلاش ویژه‌ای از خود نشان داد تا برای منافقین مایه بگذارد اما به نتیجه دلخواه نرسید. حتی این ادعاهای بی‌ارزش منافقین هم با بی‌اعتنایی کارشناس مدعو بی‌بی‌سی مواجه شد. این کارشناس به دروغ‌پردازی‌های منافقین واکنش نشان داد و دراین‌باره گفت: «اگر آمریکایی‌ها چنین شواهدی دارند یا این‌که چنین ادعاهایی را مجاهدین خلق کردند و گفتند که ما دقیقا می‌دانیم چه اتفاقی افتاد و از کدام پایگاه‌ها موشک‌ها به سمت آرامکو شلیک شد اینها در سطح ادعا باقی می‌ماند. اگر مجاهدین چنین اطلاعاتی را داشتند و دقیق بودند و اطلاعات سری بود این اطلاعات را می‌توانند در اختیار آمریکا بگذارند. اگر آمریکایی‌ها شواهد متقنی داشته باشند بعید است که در این مرحله از آن استفاده نکنند.»
اما گذشته از این نشست خبری و ادعاهای مضحک منافقین و پخش زنده نیمه‌کاره بی‌بی‌سی، این اتفاق یک فرامتن هم دارد و به نظر می‌رسد که رژیم سعودی که در ماجرای حمله پهپادهای انصارا... ضربه بزرگی را متحمل شده و حیثیت و اعتبارش خدشه‌دار شده در پی آن است تا با گردش دلار‌های نفتی خود برخی رسانه‌ها را برای راه‌اندازی جنگی تبلیغاتی علیه ایران همراه کند. غافل از این‌که، با ابزار قرار دادن گروهکی تروریستی که دستش به خون جوانان ایران آغشته است نمی‌توان کسب اعتبار و آبرو کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها