مرد میانسال، ده روز پس از بازگشت از سوئد، بر سر تقسیم ارث پدرش را کشت. متهم به قتل در خانه دوستش شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۵۹

به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه آخرین روز شهریور امسال مرگ مشکوک مرد 80 ساله‌ای در بیمارستان شهدای تجریش به پلیس گزارش شد. تیم جنایی در ادامه با حضور در بیمارستان تحقیقات خود را آغاز کرده و در تحقیقات مقدماتی هویت مقتول به نام خسرو شناسایی و علت مرگش اصابت جسم سخت به سرش اعلام شد.
کارآگاهان در ادامه به تحقیق از خواهر مقتول پرداختند که او اظهار کرد: برادرم پسری به نام شاهین ۵۳ ساله دارد که مقیم کشور سوئد است و ده روز است به ایران آمده. برادرم و همسرش هر دو دچار بیماری ناشی از کهولت سن هستند.
تیم جنایی در ادامه به تحقیق از همسر مقتول پرداختند که او درباره درگیری پسر و همسرش گفت: روز حادثه ۲۹ شهریور شاهین به خانه آمد و از پدرش خواست سهم ارث او را بدهد‌. جر و بحث بین آنها بالا گرفت که ناگهان شاهین به سمت همسرم حمله ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد‌. سرایدار را برای کمک صدا زدم‌. وقتی به خانه برگشتم، همسرم بی‌هوش روی زمین افتاده و از شاهین هم خبری نبود. از طریق اورژانس همسرم را به بیمارستان منتقل کردیم که بعد از دو روز فوت کرد.
جست‌وجوها برای دستگیری شاهین ادامه پیدا کرد تا این‌که دوم مهر در جنت‌آباد تهران دستگیر شد. متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: من و پدرم چند سالی است بر سر مسائل مالی اختلاف شدید داریم حتی او آپارتمانی را که در محدوده خیابان فرشته بود و سه‌دانگ آن سهم من بود؛ فروخت و چیزی به من نداد. ۱۹ شهریور از سوئد به ایران بازگشتم. روز حادثه با پدرم در مورد این موضوع صحبت کردیم که ناگهان پدرم شروع به فحاشی کرد و چون سنش بالا بود من هیچ عکس‌العملی نشان ندادم. او با عصایی که در دست داشت بر سر من زد. دیگر چیزی نفهمیدم و شروع به ضرب و شتم وی کردم و در یک لحظه دیدم روی زمین افتاده و صورتش خونی شده که از ترس فرار کردم و چند روزی در خانه یکی از دوستانم مخفی شدم اما نهایت دستگیر شدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها