فرشید اسماعیلی: حیف، گل زدم ولی تیم نبرد

دربی را به یک اتفاق باختیم

فرشید اسماعیلی، هافبک استقلال بعد از آن‌که شهرآورد بزرگ پایتخت را از دست داد، انگیزه زیادی داشت تا بازگردد و برای تیمش گل بزند و خوش‌بدرخشد. او پیش از بازی ذوب‌آهن عزم خود را جزم کرده بود تا برای تیمش موثر ظاهر شود و بتواند حتی زمینه‌ساز برد استقلال باشد.
کد خبر: ۱۲۳۰۴۴۳

اتفاقا او در دقیقه 88 این مسابقه توانست در نقش یک منجی ظاهر شود و گل برتری تیمش را بزند. منتهی شیرینی این گل زیاد زیر زبان فرشید اسماعیلی نماند چراکه ذوب‌آهن در وقت‌های تلف شده موفق شد گل تساوی را بزند. فرشید در این باره می‌گوید: «حیف، گل زدم و تیم نبرد. ای کاش من گل نمی‌زدم و تیم برنده می‌شد.»
او درباره اتفاقات بازی ذوب‌آهن و این‌که آیا داور روی گل دوم ذوب‌آهن درست سوت زد یا اشتباه، جواب داد: «زیاد دوست ندارم درباره اتفاقات بازی حرف بزنم. ما باید برنده بازی می‌شدیم. موقعیت‌هایی داشتیم و بدشانس بودیم که نتوانستیم با سه امتیاز به تهران برگردیم.» اسماعیلی درباره طلسم شدن استقلال برای کسب اولین برد فصل هم می‌گوید: «همه تلاش می‎کنند تا برنده شویم. هدف کل تیم همین است ولی امسال ما تغییرات زیادی داشته‌ایم. از سویی در زمین بازی هم خیلی بدشانس هستیم. اگر کمی خوش‌شانس بودیم شک نکنید حداقل سه برد به دست می‌آوردیم. استقلال بد بازی نمی‌کند. در شهرآورد هم تیم ما بهتر از حریف بود ولی شانس با ما یار نبود و روی یک اتفاق گل خوردیم.»
البته هواداران استقلال بیشتر نتیجه می‌خواهند. آنها توقع دارند تیم‌شان بتواند در بازی‌ها برنده باشد. اتفاقات زمین هم روی قضاوت آنها اثر می‌گذارد و رفتارشان با بازیکنان عوض می‌شود. امسال هم این فشار روی بازیکنان زیاد بوده چراکه هواداران از همان هفته اول توقع داشتند تیم‌شان نتیجه بگیرد.
اسماعیلی درباره توقع هواداران می‌گوید: «هواداران همیشه حق دارند. به هر حال آنها دوست دارند تیم نتیجه بگیرد. ما هم تا الان شرمنده هواداران هستیم که نتوانستیم برنده باشیم. ان‌شاءا... بتوانیم از بازی بعدی بردهایمان را آغاز کنیم.»

سعید اکبری

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها