حواشی دعوای ترشتگن و نویر وارد فاز تازه‌ای شد

مدیر بایرن، یواخیم لوو را تهدید کرد

تیم ملی آلمان این روزها وارد حاشیه و جنجالی شده که حدود 20 سال پیش هم مشابه آن را تجربه کرده بود. در آن روزها اولیور کان در روزهای اوج خود در بایرن بود و به همان دلیل هم شماره یک آلمان‌ها بود. در همان روزها، ینس لمان هم در ترکیب آرسنال خوب می‌درخشید اما از رسیدن به دروازه ژرمن‌ها محروم بود.
کد خبر: ۱۲۳۰۲۶۸

رسانه‌ها همان موقع بارها به این مساله اشاره کردند که لمان در مقاطعی می‌تواند جانشین کان شود، اما این اتفاق کمتر رخ داد. حالا با گذشت حدود 20 سال این اتفاق برای ترشتگن و مانوئل نویر اتفاق افتاده است. البته تفاوتی که این بار با دفعه قبلی دارد این است مدیران بایرن هم در مقام حمایت از نویر بر آمده و حتی سرمربی ژرمن‌ها را تهدید کرده‌اند.
حدود چند هفته پیش بود که ترشتگن نارضایتی خود را از نیمکت نشینی در ترکیب تیم یواخیم لو اعلام کرد. به دنبال این صحبت‌ها، ابتدا مانوئل نویر و سپس اولی هوینس، مدیر باشگاه بایرن مونیخ جواب ترشتگن را به تندی دادند. هوینس ضمن حمایت از نویر گفت که ترشتگن با زدن چنین حرف‌هایی حق بازی کردن در تیم ملی را هم ندارد. حالا با گذشت چند هفته از این اظهارات، اولی هوینس حرف‌هایی را خطاب به سرمربی تیم ملی آلمان زد.
او خطاب به لو گفت که اگر ترشتگن را به نویر ترجیح بدهد، از این به بعد بایرن مونیخ هم تیم ملی آلمان را تحریم کرده و بازیکنانش را در اختیار لو قرار نمی‌دهد. البته به نظر می‌رسد این اظهارات هوینس تا حدودی هم ریشه در اختلافات مدیران این تیم با مربیان تیم ملی داشته باشد که از چند وقت پیش شروع شده است. بعد از جام جهانی بود که لو برای جوان‌تر کردن تیم ملی، تعدادی از بازیکنان را کنار گذاشت که متس هوملس، توماس مولر و ژروم بواتنگ که همگی در بایرن بازی می‌کردند، جزو این نفرات بودند. نشریه آلمانی اسپورت بیلد هم چندی پیش گزارش داد که اخیرا اولی هوینس با اولیور بیرهوف، مدیر تیم ملی آلمان جر و بحث‌هایی داشته است.
اگر بایرنی‌ها این ادعای خود را عملی کنند، لو دچار چالش جدی می‌شود. در واقع از بین باشگاه‌های آلمانی، بایرن مونیخ بیش از همه در تیم نماینده دارد. مانوئل نویر (دروازه‌بان)، نیکولاس زوله ( مدافع)، جاشوا کیمیچ (هافبک)، لئون گورتسکا (هافبک) و سرژ گنبری (هافبک) 5 بازیکن بایرن هستند که لو روی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها