رئیس مجلس خبرگان رهبری:

امیدی به مدیران فعلی ندارم

رئیس مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از مدیریت اجرایی کشور گفت: بی‌تعارف من به مدیران فعلی هیچ امیدی ندارم. امیدواریم مدیران جوان و انقلابی جایگزین این افراد شوند تا از این خفت و گرفتاری که دچارش شده‌ایم رها شویم.
کد خبر: ۱۲۲۹۹۶۲

به گزارش فارس، آیت‌ا... جنتی در هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در دور پنجم با بیان این‌که سالی که در آن قرار داریم، با هیچ سالی قابل مقایسه نیست، تصریح کرد: موفقیت‌ها و پیروزی‌هایی نصیب انقلاب شده که سابقه نداشته است.
وی با تاکید بر اهمیت رونق تولید گفت: غارتگرها از داخل و خارج کشور تلاش می‌کنند تا تولید رونق نگیرد و مردم در فقر و فلاکت باشند و در اثر تنگدستی شورش کنند.
جنتی با بیان این‌که برخی بانکدارها و پولدارها نمی‌گذارند تولید رونق بگیرد، گفت: سال گذشته ۱۸ میلیارد دلار با نرخ ارز دولتی به جیب دلال‌ها ریخته شد و اکنون به سمت فرانسه و اروپایی‌ها، دست گدایی دراز کرده‌اند و آنها هم دولت ما را سر کار می‌گذارند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سیاست فشار حداکثری دشمن گفت: فشار حداکثری به دنبال تسلیم ماست و برخی افراد نادان و غافل هم به فکر این هستند که مذاکره کنند، درحالی که آنها هم همین را می‌خواهند.
وی افزود: مذاکره از نظر آمریکایی‌ها یعنی هرچه آنها می‌گویند قبول کنیم. آنها قدم به قدم جلو می‌آیند و به حملات موشکی و حضور ایران در منطقه می‌رسند.
خط قرمز شورای نگهبان، استفاده از پول‌های کثیف در انتخابات است
دبیر شورای نگهبان با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: خط قرمز ما استفاده از پول‌های کثیف برای رسیدن به قدرت است. یعنی حاکمیت پول و ثروت؛ ثروت برای قدرت و قدرت برای ثروت.
جنتی تصریح کرد: تا جایی که بتوانیم و خدا کمک کند نمی‌گذاریم کسی با پول کثیف وارد قدرت شود. کسی هم توقع نداشته باشد افراد واجد شرایط را رد کرده یا کسی که شرایط ندارد را تایید کنیم.
وی با بیان این‌که شورای نگهبان تحت‌تأثیر جریان‌های سیاسی قرار نمی‌گیرد، گفت: از نظر شورای نگهبان، راه برای کسانی که اسلام، ولایت‌فقیه و قانون را قبول دارند باز است، اما برای دارندگان قدرت و ثروت راه بسته است.
وی با بیان این‌که مردم نباید در شرایط فعلی بی‌تفاوت بوده و باید مطالبه‌گر باشند، گفت: مردم امید خود را از دست ندهند.
جنتی با بیان این‌که جوانان در عرصه‌های مختلف مشغول به‌کار هستند، اظهار کرد: مدیران ضعیف وقتی کنار می‌روند، متأسفانه دوباره سر کار می‌آیند.
وی اسقاط پهپاد آمریکایی را مهم دانست و گفت: این‌که آنها عقب‌نشینی کردند و جواب ندادند، نشان‌دهنده این است که مقاومت جواب داده است.
تاکید رئیسی بر اصلاح نظامات و بستر‌های فسادزا
رئیس قوه قضاییه هم در حاشیه جلسه دیروز با بیان این‌که مصمم هستیم هم با مفسد و هم با فساد مبارزه کنیم، گفت: همه پرونده‌هایی که روی میز قاضی هست مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
به گزارش میزان، حجت‌الاسلام بیان کرد: پرونده‌هایی که به هر دلیل دغدغه مردم شده است، باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی تاکید کرد: اصلاح نظامات و بستر‌های فسادزا از اولویت‌های جدی است که هم مورد رسیدگی و مطالبه ماست و هم باید دست‌اندرکاران و مسؤولان دنبال کنند تا ان‌شاءا... خاطر مردم جمع باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها