حواشی استقلال بعد از شهرآورد

حمله به حسینی و مدافعان

استقلال تهران در شهرآورد بزرگ پایتخت شکست خورد تا همچنان بدون برد بماند. چهار هفته از شروع رقابت‌های لیگ برتر گذشته و این تیم همچنان برنده نشده است. آبی‌ها تصور می‌کردند در شهرآورد سه امتیاز را به دست بیاورند. حتی امیرحسین فتحی، مدیرعامل این تیم قبل از بازی گفت قطعا برنده بازی خواهند بود.
کد خبر: ۱۲۲۹۹۱۷

البته هوادارانی که اعتقاد داشتند همیشه پیش‌بینی‌های او برعکس از آب درمی‌آید همان لحظه قید برد را زدند!
شکست استقلال مثل همیشه حواشی زیادی برای آبی‌ها به همراه داشت. سیدحسین حسینی یکی از بازیکنانی بود که شب سختی را سپری کرد.
او روی گل خورده تیمش بدشانس بود، چون ضربه عبدی در برگشت به پشتش برخورد کرد و وارد دروازه شد.
هواداران ناراحت استقلال هم به صفحه شخصی این بازیکن رفتند و کمی او را نوازش کردند. بعضی‌ها حتی از حسینی خواستند این تیم را ترک کند. دروازه بان استقلال بعد از مسابقه اعتقاد داشت مقصر شکست نبوده است. به همین دلیل با اعتماد به نفس از رختکن خارج شد. در این بین وقتی خبرنگاران تلاش کردند با او صحبت کنند، پاسخ داد حرف نمی‌زند. وقتی آنها گفتند منتظر بازیکنان بوده‌اند، حسینی با کنایه گفت مگر او به آنها گفته منتظر بمانند. پیشکسوتان استقلال هم بیش از همه از این بازیکن انتقاد کردند.
رضا عنایتی، مهاجم سابق استقلال هم دیروز گفت: بهتر است باشگاه به فکر یک رقیب برای حسینی باشد. او تاکید داشت وقتی این بازیکن رقیبی ندارد طبیعی است که خیلی انگیزه نداشته باشد. البته او در دقایق پایانی شهرآورد موفق شد یک موقعیت تک به تک را مهار کند.
سیاوش یزدانی و رضا دانشگر دو دفاع میانی استقلال هم از جمله بازیکنانی بودند که از آنها انتقاد شد. دانشگر روی گل خورده استقلال اشتباه اصلی را در دفع توپ داشت و در بازگشت آن به محوطه جریمه ترجیح داد بیشتر راه برود تا این‌که درگیر شود. وقتی هم استقلال گل را خورد او به دیگر بازیکنان اعتراض داشت.
بعضی هواداران هم به حمایت استراماچونی پرداختند که او بازیکنی ندارد و طبیعی است با چهره‌هایی چون رضاوند، ریگی و دانشگر نتواند نتیجه بگیرد. خیلی‌ها هم از مرتضی تبریزی انتقاد کردند. مهاجم استقلال که از زمان حضورش در این تیم موفق نبوده در بازی شهرآورد هم دوباره عملکرد ضعیفی داشت و کلا در جریان بازی نبود. رضا عنایتی مهاجم سابق آبی‌ها می‌گوید: متاسفانه خط حمله استقلال هم مثل دیگر خط‌هایش است و باید تقویت شود.
در حال حاضر دیاباته هم مصدوم است. من این بازیکن را در امارات و باشگاه الامارات دیدم. او بازیکن بدی نیست. مهاجم باکس است ولی وقتی از محوطه خارج شود کارایی ندارد. به نظرم استقلال باید یک تغییر اساسی در خط حمله داشته باشد.
بعد از شهرآورد، بازیکنان استقلال در رختکن فوق‌العاده ناراحت بودند. استراماچونی هم چیزی به آنها نگفت. علی کریمی هافبک دفاعی استقلال از جمله بازیکنانی بود که رنگش سرخ شده بود و حال خوبی نداشت. بازیکنان اغلب نای حرف‌زدن نداشتند و بعضی‌ها به کریمی می‌گفتند این اتفاق ممکن بود برای هر کدام از آنها رخ دهد. کریمی در تمرینات تیم به خوبی پنالتی می‌زد، ولی در حساس‌ترین لحظه ممکن، مغلوب علیرضا بیرانوند شد.
روز گذشته امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال هم برای آن‌که به بازیکنان انگیزه دهد در محل تمرین تیم حاضر شد. او دقایقی با بازیکنان حرف زد و از آنها خواست با جدیت بیشتری به کارشان ادامه دهند.
البته هنوز مشخص نیست باشگاه چه تصمیمی درباره ادامه همکاری با استراماچونی بگیرد، منتها نکته اینجاست که بعد از دیدار شهرآورد کسی از این مربی ایتالیایی انتقاد نکرد بلکه همه به امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه حمله کردند. آنها اعتقاد داشتند مدیریت او باعث شده استقلال نتیجه نگیرد.
تیم توسط فتحی و خطیر برای فصل جدید بسته شده و استراماچونی نقش چندانی در آن نداشت. در تصاویری که از حضور دیروز فتحی در تمرین منتشر شد اثری از ناراحتی نه در چهره مدیریت و نه در چهره بازیکنان دیده نمی‌شد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها