شبکه ها، سایت‌ها و فضاهای مختلف خبری خیلی وقت است که هر از گاهی سراغ بخشی با عنوان نظرسنجی می‌روند.
کد خبر: ۱۲۲۹۸۳۸

این نظرسنجی‌ها علاوه بر کسب آمار، برای نزدیک‌تر شدن مخاطب به آن شبکه و فضا اتفاق می‌افتد، ماجرایی که سال‌های سال است به اشکال مختلف شاهد آن هستیم.
به‌تازگی هم شبکه آی فیلم در سایت خود به مناسبت هفته دفاع مقدس یکی از این نظرسنجی‌ها را راه انداخته است. در این نظرسنجی از مخاطبان سوال شده که «کدام سریال ویژه دفاع مقدس را بیشتر دوست دارید؟» برای جواب هم چهار مجموعه «خاک سرخ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «سیمرغ» به کارگردانی حسین قاسمی جامی، «گل پامچال» به کارگردانی محمدعلی طالبی و «نبردی دیگر» عبدا... باکیده در نظر گرفته شده است.
گزینه‌هایی که سال هاست از شبکه‌های مختلف روی آنتن رفته‌اند و آی فیلم هم هر از گاهی سراغشان می‌رود، مثل این شب‌ها که پخش گل پامچال را شروع کرده است؛ اولین سریالی که به شکل مستقل درباره جنگ روی آنتن شبکه یک رفت. این سریال با نام ابتدایی «گل مینا» از روزهای پایانی جنگ در کلاردشت به کارگردانی محمدعلی طالبی کلید خورد؛ سریالی که تولیدش سه سال طول کشید و در نیمه دوم سال 70 در قالب
13 قسمت روی آنتن رفت. از اینها که بگذریم، تا الان در این نظر سنجی مجموعه خاک سرخ با 2/53 درصد، صدرنشین این نظرسنجی است. در ادامه هم سریال گل پامچال با
5/21 درصد قرار دارد. همچنین مجموعه سیمرغ با
9/13 درصد هم سوم و نبردی دیگر با 4/11 درصد رتبه چهارم را در این نظرسنجی دارد.
آی فیلم جزو سردمداران این دست نظرسنجی هاست، مثل پرسش قبلی که در آن گفته بود ایفای نقش شهاب حسینی را در کدام سریال بیشتر می‌پسندید؟ یا کدام‌یک از بازیگران مجموعه «سایه‌بان» را در ایفای نقش خود موفق‌تر می‌دانید؟
با همه اینها جا داشت که در نظرسنجی اخیر این شبکه مجموعه‌های دیگری مثل بهترین تابستان من، نابرده رنج، بازگشت پرستوها، سفر به چذابه و... هم وجود داشته باشد تا این نظرسنجی شکل جامع تری داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها