از چندی پیش پخش سریال تلویزیونی ترور خاموش به کارگردانی احمد معظمی از شبکه یک سیما شروع شده است. این سریال هر‌شب با ورود شخصیت‌های جدید به قصه مخاطبان را غافلگیر می‌کند. در قسمت هشتم این سریال که شنبه‌شب پخش شد، ستاره اسکندری و رضا مولایی وارد قصه شدند که نقش یک زوج جوان را بازی می‌کند.
کد خبر: ۱۲۲۹۶۹۶

گمانه‌زنی‌ها بر این اساس بود که نقش ستاره اسکندری در این سریال بی‌شباهت به شخصیت والتر وایت در سریال «برکینگ‌بد» نیست و احساس می‌شود از این شخصیت الگو گرفته شده است. البته در قسمت هشتم نشان داد او فقط یک نخبه شیمی است که ثروث افسانه‌ای دارد. البته با پیشرفت قصه، مخاطب متوجه می‌شود او در یک باند بزرگ توزیع بین‌المللی مواد مخدر، نقشی کلیدی دارد و در واقع تولیدکننده یکی از مخرب‌ترین مواد صنعتی است که فرمولش از آن‌سوی مرزها وارد شده است.
اما احمد معظمی، کارگردان سریال تلویزیونی ترور خاموش در گفت‌وگو با جام‌جم در پاسخ به این سؤال که چطور شد نقش اسکندری را برگرفته از شخصیت والتر وایت انتخاب کردید، گفت: نه، به هیچ وجه نقشی که ستاره اسکندری بازی می‌کند، الهام گرفته از شخصیت والتر وایت نیست. در واقع او فقط یکی از شخصیت‌های قصه است.
وی خاطرنشان کرد: ما در این سریال روایتگر مبحث مواد مخدر در سطح کلان هستیم و به این بحث جهانی می‌پردازیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها