جوان پیک موتوری درجریان دعوای خیابانی کارگر نانوایی را با ضربه چاقو به قتل رساند.
کد خبر: ۱۲۲۸۸۷۰

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 10 صبح 25 شهریور امسال همزمان با شنیده شدن صدای درگیری، ساکنان و مغازه داران میدان هدایت در حوالی محله قلهک به خیابان آمده و مشاهده کردند دو جوان که یکی از آنها چاقو به دست دارد با هم درگیر شده‌اند و ناگهان یکی از آنها دیگری را با چاقو از ناحیه قلب هدف قرارداد و زخمی کرد. پسر 24 ساله زخمی چند قدم برداشت و مقابل مغازه‌ای افتاد. ضارب چاقو را به کناری پرت کرد و متواری شد. اما مردم او را تعقیب و دستگیر کردند. امدادگران اورژانس نیز جوان زخمی را به بیمارستان منتقل کردند، اما او ساعاتی بعد به دلیل شدت خونریزی فوت شد.
موضوع این جنایت به مرادی، بازپرس کشیک قتل گزارش و پرونده‌ای در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تشکیل شد. برادر مقتول درباره روز جنایت گفت: در پیک موتوری کار می‌کنم. آن روز با متهم پرونده که او نیز پیک موتوری بود درگیری خیابانی پیدا کردم و دعوایمان بالا گرفت. تلفنی موضوع را به برادرم که در نانوایی در همان حوالی کار می‌کرد اطلاع دادم.او خودش را به من رساندو در تلاش بود تا دعوایمان را پایان داده و مرا نجات دهدکه جوان مهاجم با چاقویی که داشت،ضربه‌ای به قلب برادرم زد و او را کشت.
در ادامه تحقیقات معلوم شد عامل جنایت آب دهان خود را به صورت برادر مقتول انداخته و همین باعث درگیری شده و با حضور مقتول در محل درگیری هدف اصابت ضربه چاقو قرار گرفته و فوت کرده است.
دیروز شهروز -متهم به قتل‌ - برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و در جریان تحقیقات منکر جنایت شد و گفت: جوان کشته شده را نمی‌شناسم. آن روز یکدفعه مرد جوان در حالی که به سرعت در حرکت بود سمتم آمدو با من درگیر شد و کتکم زد که با هم گلاویز شدیم و بابت رفتارش اعتراض کردم . در جریان این دعوا نفهمیدم چه کسی او را با چاقو به قتل رساند. من قاتل نیستم.
با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم او دوباره برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها