پشت صحنه

این توپ‌ها گل میشه

خب در خدمت شما هستیم با یک پشت صحنه دیگر. همین‌طوری که همکارانمان حسابی مشغول دویدن در زمین بازی هستند تا گل بزنند، ما هم دنبالشان می‌دویم و تشویقشان می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۲۸۴۲۴

خب کار دیگری که از ما برنمی‌آید... وقتی همکارانی داشته باشی به قول سهراب سپهری بهتر از آب روان، خطا نمی‌کنند که بخواهی در این زمین نقش داور را بازی کنی. مجبور بشوی مشوق همه‌شان باشی که هر کدام با یک توپ دارند به سمت دروازه حرکت می‌کنند. خلاصه که بدانید چنین زمین فوتبال عجیبی داریم. هر کدام یک توپ داریم و همه هم فقط به سمت یک دروازه حرکت کرده و گل می‌زنیم.امروز هم از آن روزهایی است حسابی گل داریم، گزارش‌ها یکی از یکی بهتر و خلاصه بچه‌ها کاری کرده‌اند کارستان، اصلا هم دلمان نمی‌آید کلمه‌ها را صرف گفتن از آب و هوا و مسائل پیش پا افتاده کنیم. خب برویم ببینیم چه خبر است.
صفحه 10 امروز دو گل زن دارد یکی از یکی گل تر... اصلا نگوییم برایتان یک دبیر گروه به‌علاوه یک عدد خبرنگار که هر روز هم کلی کل‌کل جذاب با هم دارند و روحیه گروه را عوض می‌کنند، با هم صفحه‌ای منتشر کرده‌اند که نگوییم برایتان. محمد‌صادق علیزاده و صابر محمدی تقویم را حسابی گشته‌اند و دیده‌اند سالمرگ احمدشاه مسعود و عمر مختار به یکدیگر نزدیک است. علیزاده که مثل نگارنده یک عشق افغانستان درست و حسابی است رفته سراغ شیر دره پنجشیر و صابر خان هم عمر مختاری نوشته که بیا و ببین.
«در جست‌و‌جوی فریده» مستندی که نماینده ایران در جایزه جهانی اسکار است، در مقایسه با رقبایش از دیگر کشورها چگونه اثری محسوب می‌شود و تا چه حد شانس حضور موفق در این رویداد را دارد. علی رستگار گروهمان همان خبرنگار سینمایی خفنی که درباره همه چیز از صبح تا شب به شوخی یا جدی و گاه آمیخته به هم، تحلیل دارد، امروز در صفحه 12 رفته سراغ این ماجرا و سیر تا پیاز رقبای در جست‌و‌جوی فریده را بررسی کرده است بفرمایید این گل اول!
برویم گل دوم. چه می‌کنند امروز بچه‌های گروه سینما. باران حیدری، همکار مهربان و جدی‌مان که همیشه نگاه نقادانه‌ای به کمدی‌های سخیف این روزهای سینمای ایران دارد . او رفته سراغ همین ماجرا و بررسی کرده چه اتفاقی می‌افتد که کارگردان‌های بعضا شناخته‌شده می‌روند سراغ این نوع کمدی‌های البته بفروش! سینماگرانی که اغلب در سینمای روشنفکری کارنامه‌ای معتبر و هنری دارند، اما آخرش از همین ناکجاآبادی که گفتیم سر در می‌آورند. می‌توانید بروید در صفحه 11 بخوانید.
ای وای... نگارنده مسؤول صفحه 9 است و اول از همه درباره‌اش ننوشته... اما بهتر، پارتی‌بازی نداریم ما اینجا! در همین صفحه جانی که می‌خوانیدش رفته‌ایم سراغ تیزرهای تبلیغاتی جذابی که ستاد امر به معروف و نهی از منکر ساخته و در جامعه هم با اقبال خوبی مواجه شده است. کاملا یواشکی بگویم شما پارتی‌بازی کنید و از همین صفحه خواندن را شروع کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها