کد خبر: ۱۲۲۸۰۶۲

دو مرد پژو سوار با ربودن یک قلاده سگ گران‌قیمت، صاحب آن را که زن میانسالی بود تا یک قدمی مرگ پیش بردند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته زن میانسالی با حضور در دادسرای ناحیه 34 تهران از دو مرد پژوسوار به اتهام ربودن پسر شش ساله‌اش، سرقت گوشی تلفن همراه وی و ضرب و جرح شکایت کرد. شاکی درباره روز حادثه گفت: کارشناس پوست و مو هستم و دفتر کارم در یکی از محله‌های غرب تهران است. هنگام عصر و با پایان یافتن کارم همراه پسر شش ساله‌ام بیرون آمدیم تا به خانه بازگردیم. اما بعد از طی مسافت کوتاهی دو مرد که سرنشینان خودروی پژو 206 بودند، راهمان را سد کردند و با زور و تهدید چاقو و زخمی کردن من، پسر شش ساله‌ام را ربودند و متواری شدند. برای نجات پسرم خود را از شیشه خودروی آن دو آدم‌ربا آویزان کردم تا مانع فرارشان شوم که راننده خودرو به سرعت ادامه مسیر داد و مدام مرا به این سمت و آن سمت پرت می‌کرد تا من دستانم را از شیشه جدا کنم. راننده 15 متر مرا روی زمین کشید و به‌شدت آسیب دیدم و سرانجام مرا محکم به خودرویی که در مجاورتش در حرکت بود زد و من به کناری افتادم. آنها پسرم را ربودند. کیفم را به کناری انداختند و گوشی تلفن همراهی که در آن بود را دزدیدند.
شاکی ادامه داد: من که به‌شدت آسیب دیده و زخمی شده بودم از سوی راننده رهگذری به بیمارستان منتقل شدم و دو روز بعد مرخص شدم. در این آدم‌ربایی من تا یک قدمی مرگ پیش رفتم. آدم‌رباها برای آزادی پسرم درخواست 20 میلیون تومان کردند.
ماموران در جریان تحقیقات از این زن، متوجه تناقض‌گویی او شده و دریافتند دزدان سگ او را ربوده‌اند و به دروغ ادعا کرده پسرش ربوده شده است.
با فاش شدن این ماجرا ماموران به تحقیق دوباره از این زن شاکی پرداختند که وی گفت: من تنها زندگی می‌کنم و این قلاده سگ ـ که فینگیلی نام دارد ـ‌را از شش سال پیش خریدم و مثل فرزند نداشته‌ام از او نگهداری کردم. سگم شناسنامه دارد. پیدایش کنید چون بعد از حادثه افسرده شدم . جست‌وجوهای پلیسی برای بازداشت دو سارق جوان به اتهام سرقت همراه با ضرب و جرح شاکی پرونده ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها