خدمات و تجهیزات تالار واژه ایی کلی است و میتواند شامل زیر ساخت و بنای تالار باشد تا ظرف و ظروفی که از آن در مراسمات استفاده می شوند. زیر ساخت، بنا، نمای بیرونی، نمای داخلی، پارکینگ، ورودی و لابی تالار و بسیاری از موارد دیگر مربوط به تجهیزات و خدمات تالار می باشند که توجه و به کار بستن آنها می تواند شما را یک سر و گردن از رقیبانتان بالاتر نگه دارد.
کد خبر: ۱۲۲۶۲۸۰
تجهیزات و خدمات تالار

تجهیزات و خدمات تالار (شرکت تالار ساخت)

خدمات و تجهیزات تالار، دو فاکتور مهم در انتخاب آنها می باشد. امروزه با توجه به سبک و نوع زندگی، بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا مراسمات خود را در تالار برگزار کنند، بنابراین فعالان این عرصه تلاش می کنند تا تجهیزات تالار خود را در بالاترین سطح کیفی قرار دهند تا توانایی ارائه بهترین خدمات را به مشتری داشته باشند.

تفاوت در خدمات و تجهیزات یک تالار است که آن را از یک تالار معمولی به یک تالار مجلل تبدیل می کند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد؛ زمانی را که وارد یک تالار میشوید، طراحی، خدمات و تجهیزات تالار بیش از مراسم توجه شما را به خود جلب کرده باشد. اما منظور از خدمات و تجهیزات تالار چیست و چه نکاتی را باید در آن رعایت کرد تا بتوان یک تالار مجلل را به مشتری عرضه کرد.

در واقع باید گفت خدمات و تجهیزات تالار واژه ایی کلی است و میتواند شامل زیر ساخت و بنای تالار باشد تا ظرف و ظروفی که از آن در مراسمات استفاده می شوند.

زیر ساخت، بنا، نمای بیرونی، نمای داخلی، پارکینگ، ورودی و لابی تالار و بسیاری از موارد دیگر مربوط به تجهیزات و خدمات تالار می باشند؛ که توجه و به کار بستن آنها می تواند شما را یک سر و گردن از رقیبانتان بالاتر نگه دارد. این مقاله سعی دارد به معرفی چند نمونه از خدمات و تجهیزات تالار بپردازد.


تجهیزات تالار و سیستم تهویه هوای مطبوع

از مهم ترین تجهیزات تالار می توان به سیستم تهویه هوای مطبوع اشاره کرد. از آنجا که مراسمات بزرگ و وسیع در تالارها برگزار می شوند و تعداد نفراتی که در یک محیط بسته قرار می گیرند زیاد می باشد، برخورداری از سیستم تهویه هوای مطبوع در این اماکن از اهمیت ویژهای برخوردار است. هدف از به کارگیری سیستم تهویه هوای مطبوع، کنترل کردن دمای تالار وسیله تولید جریان هوای سرد و گرم می باشد، همچنین با استفاده از این سیستم می توان رطوبت فضای سالن را نیز تامین نمود.
در خدمات و تجهیزات رستوران نیز بکارگیری سیستم تهویه هوای مطبوع بسیار مهم می باشد. در این اماکن تهویه هوا باید به گونه ای انجام شود تا بوی غذا از قسمت آشپزخانه و پیشخوان به قسمت سالن پذیرایی منتقل نشود، همچنین سعی میشود تا با بکارگیری این سیستم حرارت حاصل از اجاق گازها، قهوه جوش و دیگر تجهیزات گرمازا جذب و از فضای سالن تخلیه شود تا رضایت مشتریان از دما و هوای سالن پذیرایی فراهم آید.

تجهیزات تالار و نکات ایمنی تالارها
از دیگر تجهیزات تالار که دارای اهمیت میباشد توجه به نکات ایمنی آن است. از آنجا که در سالن های پذیرایی همواره با انبوهی از افراد رو به رو هستیم، ایمن بودن آنها از اولین الزامات است. از جمله تجهیزات تالار در زمینه ایمنی می توان به استفاده از آبفشان ها اشاره کرد. این سیستم در سقف و دیوار های تالار و رستوران ها نصب می شود و باید به تعداد و در فواصل معین از آنها استفاده شود. استفاده از این نوع سیستم اطفاء حریق در پارکینگ و دیگر قسمت های سالن مانند مشاعات، آشپزخانه و دفتر مدیریت نیز لازم است.
همچنین باید بدانید استفاده از کپسول آتش نشانی به عنوان تجهیزات رستوران و تالار محسوب می شود و باید در هر سی متر یک کپسول آتش نشانی نصب شود.
تجهیزات تالار و سرویس پذیرایی
از دیگر تجهیزات تالار می توان به سرویس و نوع ظروف پذیرایی اشاره کرد. تنوع بسیاری در استفاده از سرویس پذیرایی می باشد، اما یکی از مهم ترین قسمت های آن ظروف و تجهیزاتی هستند که برای انتقال و سرو غذا در سالن ها از آن استفاده می شود که می توان به انواع ترولی های غذا اشاره کرد. از ترولی ها جهت سرو غذا، میوه و نوشیدنی برای پذیرایی از مهمانان استفاده می شود. ترولی های غذا دارای طرح و مدل های گوناگونی هستند که با توجه به کاربرد آنها، می توانند در اماکنی مانند رستوران ها، کافه، کافی شاپ ها و سالن های پذیرایی استفاده شوند. از برخی از دستگاهها مانند دستگاه سرو مایعات سرد و گرم به عنوان تجهیزات کافه نیز بهره برده می شود.


تجهیزات تالار و طراحی داخلی تالار

برای طراحی تالار باید بتوان از تجهیزات تالار در نهایت سلیقه و خلاقیت استفاده کرد. معمولا در طراحی داخلی تالار ها به نکاتی مانند رنگ دیوار و پرده ها، نوع مبلمان و چیدمان آنها، استفاده از ظروف تزیینی مانند گلدان و جاشمعی، در نظر گرفتن جایگاه ویژه برای عروس و داماد، استفاده مناسب از نور، گل آرایی، شمع آرایی، استفاده از تجهیزات صوتی مناسب و موسیقی، توجه می شود.

ارتباط با ما
• تهران ، بلوار نلسون ماندلا (جردن) ، بالاتر از پل میرداماد ، بلوار مینا، مابین سفارت لهستان و اروگوئه ، پلاک 3
• 02186088163 - 02188790520
• 09123361686
• talarsakht[AT]gmail[DOT]com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها