کارگر افغان بعد از درگیری با همکار ایرانی‌اش، او را با ضربه‌های چاقو در مرکز تهیه غذا به قتل رساند و متواری شد .
کد خبر: ۱۲۲۶۲۶۱

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت 17 و 30 دقیقه جمعه هشتم شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری قلهک در تماس با رحیم دشتبان، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از جنایتی در یک مرکز تهیه غذا در محله اختیاریه پایتخت خبر داد. در این مرحله بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای بررسی ماجرا در آنجا حاضر شدند. بررسی‌های اولیه تیم تحقیق در محل نشان داد که مرد ایرانی که کارگر 36 ساله این مرکز تهیه غذا بوده بر اثر ضربه‌های چاقو به قتل رسیده و کارگر دیگر که 30 ساله و تبعه افغان بوده از محل کارش فرار کرده است. همین سرنخ کافی بود که ماموران به این کار افغان ظنین شوند.
در ادامه زمانی که ماموران دوربین مداربسته محل حادثه را بازبینی کردند متوجه شدند که عامل جنایت همان کارگر افغان بوده که صحنه‌های جنایت مرحله به مرحله در دوربین مغازه ثبت شده است. پرونده‌ای در این‌باره در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی پایتخت تشکیل و تحقیقات ماموران از صاحب مرکز تهیه غذا درباره این جنایت آغاز شد.
وی به ماموران گفت: مقتول از دو ماه پیش در اینجا مشغول به کار شد اما مرد افغان که غیرمجاز به ایران آمده بود از دو سال پیش نزد من کار می‌کرد. از زمانی که این دو نفر با هم همکار شدند شاهد درگیری آنها نبودم و اختلاف و دعوایی با هم نداشتند. ساعت 17 جمعه بود که من برای انجام کاری از مغازه بیرون رفتم و آن دو در حال نظافت محل بودند.
نیم‌ساعت بعد به مغازه‌ام بازگشتم و با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. کارگر ایرانی‌ام با ضربه چاقو زخمی شده و روی زمین افتاده بود. کارگر افغان هم در حال فرار بود و نتوانستم مانع فرارش شوم. بعد با پلیس و اورژانس تماس گرفتم اما جوان زخمی فوت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها